Guess the Game

ATAC!

/EDIT: ik heb in dat genre zowat alles gespeeld dat er in die periode verschenen is

En Space Sims - ook een erg populaire genre in die tijd

ATAC!

/EDIT: ik heb in dat genre zowat alles gespeeld dat er in die periode verschenen is

En Space Sims - ook een erg populaire genre in die tijd
Knap. Een gelijk gestemde ziel :D

Uitgebracht door Microprose wou ik nog zeggen...Zowat 'de' publisher in die tijd als je op zoek wou gaan naar combatsims allerhande.

Bekijk die boxart :love:

atacmppc__57424.1562425081.jpg

En van de volgende had ik van de hele reeks alle big boxes en dit spel heeft mij indertijd zot gemaakt van flight sims:

pic.png

Tip: ze maakten alles van flight sims tot naval combat sims

Ja, ik weet het al. Maar ga de rest ook iets gunnen :) Het is van één van mijn favoriete ontwikkelaars uit de 90's. Stond er om bekend dat ze telkens pareltjes uitbrachten, kon je blindelings kopen. Tot op die dag in 2011 dat ze van hun voetstuk vielen en de grootste bagger ooit op de markt smeten...

f-16-combat-pilot_13.gif

Ik heb deze vroeger veel gespeeld F16, versta niet dat ik daarmee ooit heb kunnen een landing doen als ik dat nu zie :) Alles is gewoon vierkant op de grond

Yeah euhm herinneringen ophalen allemaal wel leuk enzo maar euh zo stapt de rest van het forum wel snel van dit topic af denk :p

Maar ik weet het niet :')
Ik heb letterlijk alleen Jane's F15 en Jane's WWII fighters gehad.
En Microsoft Combat Flight Simulator 2.

Eigenlijk waren die van mijne pa en die had een hele goeie sidewinder FFB joystick. En ik maakte dan missies in F15 en deed Top Gun na. :unsure:

Yeah euhm herinneringen ophalen allemaal wel leuk enzo maar euh zo stapt de rest van het forum wel snel van dit topic af denk :p
Mwoah het gaat er toch niet over? Toch leuk voor die mannen dat ze wat gelijkgestelde zielen vinden. Het moet uiteraard ook geen 3 dagen zo doorgaan, maar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why not :).

@ de flight sim nerds: Ik had vroeger (zal ergens rond 95 zijn) een spel gekocht, grijze big box met een rode 2-dekker. Zo een doos waar ge de front kunt opklappen die vast zit met klitteband. Iemand enig idee?

Ik ben vrij zeker dat het niet Red Baron is.

maar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why not :).
Ondertussen is er ook al wat opgekuist(waarvoor dank!). Niet dat ik iets ga kunnen raden van de flightsims, maar tis toch wel handig als het ietwat overzichtelijk blijft :p

Mwoah het gaat er toch niet over? Toch leuk voor die mannen dat ze wat gelijkgestelde zielen vinden. Het moet uiteraard ook geen 3 dagen zo doorgaan, maar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why not :).

@ de flight sim nerds: Ik had vroeger (zal ergens rond 95 zijn) een spel gekocht, grijze big box met een rode 2-dekker. Zo een doos waar ge de front kunt opklappen die vast zit met klitteband. Iemand enig idee?

Ik ben vrij zeker dat het niet Red Baron is.
Tóch Red Baron? :unsure:

Ondertussen is er ook al wat opgekuist(waarvoor dank!). Niet dat ik iets ga kunnen raden van de flightsims, maar tis toch wel handig als het ietwat overzichtelijk blijft :p
Ah ok, misschien stond er heel wat meer rotzooi voordat ik keek :p

Tóch Red Baron? :unsure:
ZIJT GIJ NE FLIGHT SIM NERD? HAD IK U IETS GEVRAAGD? :eviltongue:

Jane's fighter anthology mss ? Der zijn er zo veel van Jane's :)
Nope, found it: Flying Corps
317356-flying-corps-dos-front-cover.jpg

Die heb ik veel gespeeld.

Terug
Bovenaan