Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap. Een gelijk gestemde zielATAC!
/EDIT: ik heb in dat genre zowat alles gespeeld dat er in die periode verschenen is
En Space Sims - ook een erg populaire genre in die tijd

Het is van één van mijn favoriete ontwikkelaars uit de 90's. Stond er om bekend dat ze telkens pareltjes uitbrachten, kon je blindelings kopen. Tot op die dag in 2011 dat ze van hun voetstuk vielen en de grootste bagger ooit op de markt smeten...
Ik heb nooit veel flightsims gespeeld. Ik zou weer iets uit de f22 serie raden maar da's alleen maar omdat ik niet veel anders ken.![]()
Heel warmIk heb enkel die van Jane's gedaan, als ik mij goed kan herinneren.
En misschien de Microsoft WW2 flight sim.
Idem broeder, idem.Ah flight sims, het enige genre waar ik mogelijk nog slechter in ben dan platformers.
Maar ik weet het niet :')Heel warm

Mwoah het gaat er toch niet over? Toch leuk voor die mannen dat ze wat gelijkgestelde zielen vinden. Het moet uiteraard ook geen 3 dagen zo doorgaan, maar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why notYeah euhm herinneringen ophalen allemaal wel leuk enzo maar euh zo stapt de rest van het forum wel snel van dit topic af denk![]()
.Ondertussen is er ook al wat opgekuist(waarvoor dank!). Niet dat ik iets ga kunnen raden van de flightsims, maar tis toch wel handig als het ietwat overzichtelijk blijftmaar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why not.

Tóch Red Baron?Mwoah het gaat er toch niet over? Toch leuk voor die mannen dat ze wat gelijkgestelde zielen vinden. Het moet uiteraard ook geen 3 dagen zo doorgaan, maar eens ne dag dat ik niks kan raden (ik heb niks met flight sims), why not.
@ de flight sim nerds: Ik had vroeger (zal ergens rond 95 zijn) een spel gekocht, grijze big box met een rode 2-dekker. Zo een doos waar ge de front kunt opklappen die vast zit met klitteband. Iemand enig idee?
Ik ben vrij zeker dat het niet Red Baron is.

Ah ok, misschien stond er heel wat meer rotzooi voordat ik keekOndertussen is er ook al wat opgekuist(waarvoor dank!). Niet dat ik iets ga kunnen raden van de flightsims, maar tis toch wel handig als het ietwat overzichtelijk blijft![]()

ZIJT GIJ NE FLIGHT SIM NERD? HAD IK U IETS GEVRAAGD?Tóch Red Baron?![]()

Nope, found it: Flying CorpsJane's fighter anthology mss ? Der zijn er zo veel van Jane's![]()