Guardians of the Galaxy Vol.3

Film Guardians of the Galaxy Volume 3

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
aH6IbAG.jpg


Zal Gunn, DC's nieuwe paus nog een laatste hoogvlieger voor marvel afleveren? 5 mei zullen we het weten.

Still reeling from the loss of Gamora, Peter Quill rallies his team to defend the universe and one of their own - a mission that could mean the end of the Guardians if not successful.


 
Laatst bewerkt:
Ongeacht wat Marvel gaat uitbrengen, mensen gaan het toch bekijken.
Ik bedoel kwalitatief he. En ik weet het niet maar neem nu de Thor films

Ragnarok: 854 miljoen
Love and thunder: 761 miljoen

En reken daar nog is inflatie bij, dat lijkt mij toch al minder volk te zijn. In 2019 hebben alle Marvel films (en heel veel disney films) de kaap van 1 miljard box office gehaald. Dit jaar heeft Disney hun CEO buitengesmeten wegens tegenvallende financiele resultaten. En corona zou nu toch echt niet zo een rol meer mogen spelen?
 
Na de conclusie van de infinity saga zijn ze imo de weg een beetje kwijt. Heel phase 4 is tegenvallend en het ontbreekt aan een antagonist. Die er wel eindelijk gaat aankomen in de volgende film(s).
 
Zo hyped voor deze film. :love: De Christmas special van vorig jaar toont aan dat de humor nog altijd juist zit en de muziek-keuze voor de trailer is weer zeer gepast.

Guardians 2 is met voorsprong een van de beste Marvel-films, dus hoop dat dit nog steeds zo goed is.
 
Wacht. Er zijn mensen die de Christmas special goed vonden? 😅

Nu de vorige 2 gotg films horen imo nog steeds bij het beste dat heel die superheldengolf gebracht heeft dus ben ook wel benieuwd.
 
is dat de canon uitleg?
want het is toch duidelijk in de eerste film dat het een overlevende splinter is van de originele groot, die sinds de post-credits van die film telkens opgroeit. van dansende tak daar, naar kleine kleuter in de 2de, puber in die post-creds, etc.

je kan dat "zoon van" noemen.
 
is dat de canon uitleg?
want het is toch duidelijk in de eerste film dat het een overlevende splinter is van de originele groot, die sinds de post-credits van die film telkens opgroeit. van dansende tak daar, naar kleine kleuter in de 2de, puber in die post-creds, etc.

je kan dat "zoon van" noemen.
Oei, ik zie die reply nu pas.

Ja ik zei ook blijkbaar omdat ik het toen toevallig pas ergens had gelezen.
Canon durf ik niet te zeggen, maar het kwam van de director blijkbaar.

 
Terug
Bovenaan