Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Naar het schijnt ben jij ook wel fan van het wat zwaardere werk...
Ja dat kan ik zeker smaken 😏
Rammstein, moet ik nog meer zeggen? 😭
WAT IS ER MIS MET RAMMSTEIN????
RAMMSTEIN IS LOVE! RAMMSTEIN IS LIFE! 😍
Daar ben ik al aan gewend 🥲
@xAnyana: Zin in een wilde avond met Rammstein, Dimmu Borgir en Cradle of Filth? :oi22:
Yes baby! Al ken ik die laatste 2 enkel bij naam door men pa, maar vast ook wel al gehoord. Mijn pa is vooral fan van het zwaardere werk.
 
WAT IS ER MIS MET RAMMSTEIN????
RAMMSTEIN IS LOVE! RAMMSTEIN IS LIFE! 😍
😍🥰
(ik luister al naar Rammstein van voor het "mainstream" was, uit den tijd van Herzeleid & Sehnsucht, toen dat nog een obscuur groepke was dat dingen in brand stak op het podium)
Yes baby! Al ken ik die laatste 2 enkel bij naam door men pa, maar vast ook wel al gehoord. Mijn pa is vooral fan van het zwaardere werk.
Ik ben zijn ideale schoonzoon! Ik heb de tandzaag-cd van Dimmu Borgir 🤩
 
🤣🤣🤣 Ge hebt de muzieksmaak van haar PA, mister!
Als dat geen turn-on is! 🤣
Dat is geen beledeging hoor :angry: Das een genre dat zowel jong als oud smaakt, niet enkel oud zoals sommige dingen :unsure:
Gewoon een weetje! En waardoor ik ook wel een hoop van die muziek kan appreciëren als ge er mee opgroeit :p Maar ook niet alles want er zitten daar ook vreemde schreeuwerige onverstaanbare dingen tussen.
😍🥰
(ik luister al naar Rammstein van voor het "mainstream" was, uit den tijd van Herzeleid & Sehnsucht, toen dat nog een obscuur groepke was dat dingen in brand stak op het podium)

Ik ben zijn ideale schoonzoon! Ik heb de tandzaag-cd van Dimmu Borgir 🤩
Ik luister het sinds ik kind was dus ook al heel lang 🤓 Dan ff een periode minder maar sinds men twenties weer regelmatig eens.
Dat zegt meer over haar vader zijn goeie smaak dan over mij hoor! Ik wil hem nu al papa noemen 🥰
😏
Dat is zowat @Mulan haar plan met mij vrees ik :unsure: Toch maar met @xAnyana naar Rammstein gaan, dan ben ik verlost van dat kleinkunst-gekweel 🤢🤮
Ik heb geen tickets voor deze zomer 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
Ben al blij dat ik vorig jaar ben kunnen gaan onverwachts door tickets via via 😍
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan