BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
GMM 2022
Donderdag 16 - vrijdag 17 - zaterdag 18 - zondag 19 juni 2022

Nieuws:

Poster:
gmm22lineupwebv10-1pMGB1JQykTGZUn-1.jpg
 
Ik heb sinds 2003 nog maar 2 edities gemist maar ik ga er écht niet vanuit dat het al door zou gaan eerlijk gezegd.
Misschien dat de kleine lokale festivallekes eind augustus meer kans maken (meer vaccinaties, minder volk) maar mega events vooraan in de zomer gaan er imo nog een kruis over mogen maken.
Jammer want de affiche van 2020 (en de kopie in 2021) is een van de betere van de afgelopen jaren.
 
Ik vrees er ook voor of het gaat mogen doorgaan. Zou me straf lijken, maar kunnen op het beste hopen.
 
Enkel interesse in Deftones, hoop echt heel hard dat ze zaalshows gaan doen ook. Hun optreden in 2010 in de AB blijft 1 van de beste die ik ooit gezien heb.
 
Van de bands die ik al live gezien heb, wil ik van dat lijstje zeker nog eens Dropkick Murphys en Opeth terug zien.

Rival Sons en Alcest wil ik wel eens zien.
Een kameraad zou mij verplichten om Gojira te kijken.
De rest moet ik nog eens verder bekijken. Maar niet zeker dat ik zal gaan, afwachten zeker.
 
Ik hoop dat het door kan gaan, maar net zoals @Nahrtent vrees ik dat het voor GMM te vroeg zal zijn. Voor Alcatraz daarintegen heb ik nog een beetje hoop..
 
Er is hoop hoor. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, dacht dat 't iets Brits was, maar het was in de veronderstelling dat we vanaf mei alle maatregelen achterwege kunnen laten omdat de zwakkere bevolkingsgroepen dan gevaccineerd zijn, het aantal vaccinaties + mensen die immuun zijn na een eerdere besmetting een volgende golf doet vertragen waardoor er opnieuw meer tijd is om voldoende mensen te vaccineren waardoor die volgende golf zou uitblijven.
 
Er is hoop hoor. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, dacht dat 't iets Brits was, maar het was in de veronderstelling dat we vanaf mei alle maatregelen achterwege kunnen laten omdat de zwakkere bevolkingsgroepen dan gevaccineerd zijn, het aantal vaccinaties + mensen die immuun zijn na een eerdere besmetting een volgende golf doet vertragen waardoor er opnieuw meer tijd is om voldoende mensen te vaccineren waardoor die volgende golf zou uitblijven.

Het zijn niet alleen de bezoekers uit België waar we aan moeten denken hé.. Een evenement als GMM trekt volk uit heel de wereld aan en ook de bands komen niet voor één festival naar de EU gevlogen om dan weer terug te keren.
 
Het zijn niet alleen de bezoekers uit België waar we aan moeten denken hé.. Een evenement als GMM trekt volk uit heel de wereld aan en ook de bands komen niet voor één festival naar de EU gevlogen om dan weer terug te keren.
Hoop, geen zekerheid :)
 
Ik hoop dat het doorgaat, dat is van 2012 geleden dat ik daar nog ben geweest. Nu woon ik eens op fietsafstand van Graspop en dan helpt dat stom Coronavirus mijn nostalgische verwachtingen naar de vaantjes.

Maar ik ben realistisch en ben al blij dat ik een gewoon concert in een kleine zaal mag meemaken.
 
Ik vrees voor de festivals deze zomer door de tienduizenden dat aanwezig zijn. Ik zie kleinere festivals wel lukken als ze een systeem ontwikkelen met de sneltests. Nazomer zie ik gewone optredens in de zalen wel nog lukken.
 
Sinds '02 ofzo geen enkele editie gemist, de voorbije 3j door omstandigheden geen "vol" festival kunnen doen, over en weer gaan, dagen overslaan,....Maar 2020 kon ik terug voluit gaan! Viel dat ook weer ff tegen.
En nog los van wat corona gaat geven hebben die fuckers vd gemeente beslist dit jaar het lentefeest van de dochter op 19/6 te plannen..... mijn gezicht sprak blijkbaar boekdelen toen mijn vrouw mij het nieuws meedeelde...

Soit, ik heb er goesting in, ik kijk er naar uit, ik heb er nood aan maaaaar ik ga er van uit dat het eigenlijk sowieso niks zal worden....
 
4 dagen gas geven zoals vorig jaar zal er volgend jaar niet inzitten.
Ik hoop uiteraard dat GMM 2021 doorgaat maar als je realistisch bent is het onmogelijk dat ze duizenden mensen gaan los laten gaan op een festivalweide.
 
Terug
Bovenaan