Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

ikbenben

Well-known member
Crowdfunder FE
gta.png


release: 11 november 2021
genre: action, open-world
dev: Grove Street Games

Remaster van GTAIII, Vice City en San Andreas.

Experience the games that started it all — introducing unprecedented freedom and immersion through three living, breathing worlds filled with hilarious action, rich, cinematic storytelling, classic characters, and unforgettable music.

Bringing the classic worlds of Liberty City, Vice City, and San Andreas to modern platforms, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition debuts new GTAV-inspired modern controls, plus across-the-board visual enhancements such as resolution upgrades and improved visual fidelity across the world, and much more to faithfully tune and improve upon all three games, while also maintaining their distinct original aesthetic.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar een remaster van oudere GTA's dan naar GTA "6". Dan ben je tenminste zeker dat je nog een "echte" GTA krijgt. Waarmee ik bedoel dat de game niet aangepast is aan een "jonger publiek".
Vertaling: "ik word een oude zak"

(Ik ook hoor :help:)
 
Benieuwd wat voor verbeteringen ze aanbrengen. Of het echt de moeite is zullen we eerst nog moeten zien.

Remasters zijn makkelijke cash-grabs zonder veel moeite er in te steken. :( Maar hopelijk doen ze wel hun best hiermee.
Vice City opnieuw zou geweldig zijn.
 
Autosave is ook wel een must. Telkens weer naar je hideout om te saven is zwaar achterhaald.

En hopelijk hebben Claude en Tommy leren zwemmen. 😅
 
Benieuwd wat ze precies gaan wijzigen dan. Gezien ze spreken van de ‘eigenheid’ te behouden, dan kan je toch niet zo heel veel wijzigen imo.
 
Ik loop hier echt niet warm van. Over de derde kan je nog discussiëren, maar ze alle drie recent nog gespeeld en imo nog perfect speelbaar. Dan heb ik liever dat ze Agent is afmaken 😋

Of Manhunt remaken!
 
Vorige week nog over gehad, geen populaire mening maar,.. GTA SA is voor mij de minste van de 3, zelf bij de minste van de hele franchise.
GTA 3, 4 en Vice boven SA met kilometers voorsprong. GTA V is ook better, maar is ook niet echt een van mijn favorieten.

Ik vond SA qua story gewoon heeeel zwak, super langdradig, veel dwaze missies, gewoon compleet all in op de free roam en random stuf dat ge kunt doen. Begrijp zeker dat dit in de smaak valt bij heel veel mensen, ik vond dat persoonlijk een zware tegenvaller, ik speel GTA nog steeds liefst van al voor de mission en niet voor de free roam, dat ben ik snel beu. Also GTA IV is neig underrated.
 
Vorige week nog over gehad, geen populaire mening maar,.. GTA SA is voor mij de minste van de 3, zelf bij de minste van de hele franchise.
GTA 3, 4 en Vice boven SA met kilometers voorsprong. GTA V is ook better, maar is ook niet echt een van mijn favorieten.

Ik vond SA qua story gewoon heeeel zwak, super langdradig, veel dwaze missies, gewoon compleet all in op de free roam en random stuf dat ge kunt doen. Begrijp zeker dat dit in de smaak valt bij heel veel mensen, ik vond dat persoonlijk een zware tegenvaller, ik speel GTA nog steeds liefst van al voor de mission en niet voor de free roam, dat ben ik snel beu. Also GTA IV is neig underrated.
Ik ben ook iemand die meer GTA (en RDR) speelt voor de missies & de stories. Kan me niet echt zo bezig houden met uren random free roam gekkigheden.
 
III en SA gespeeld. VC moet ik nog eens doen. III vond ik wel verrassend leuk, maar SA is natuurlijk op quasi elk vlak de betere van III.
 
Terug
Bovenaan