Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
gta6.png


release: TBA 2025
genre: action-adventure, open-world
dev: Rockstar Games

We gaan terug naar Vice City.

Grand Theft Auto VI heads to the state of Leonida, home to the neon-soaked streets of Vice City and beyond in the biggest, most immersive evolution of the Grand Theft Auto series yet.

 
Wellicht betekent dat een officiele trailer dit jaar wel in aantocht is. En zoniet, volgend jaar. Ik vermoed oktober/november 2022 een eerste echte reveal met dan de opbouw van de hype, een release zou ik dan verwachten in het beste geval 2023, maar meer waarschijnlijker (najaar) 2024. Mogelijk ook 2025 maar dat zou dan wellicht uitstel van de game al vereisen.

Tussen een eerste trailer en een game van de grote Rockstar games zit meestal 2 jaar en een trailer hebben we nog niet gehad. Het bericht staat onder "nieuwe online content/updates" en is eerder een bevestiging of een subtiele bevestiging dat de game in ontwikkeling wat al een stap is.

Rockstar games hebben wel vaak de neiging om uitgesteld te worden, dat was zowel het geval bij GTA 5 als bij RDR2, wat de lengte tussen een eerste trailer en de release van de game +-2 jaar maakt. Met andere woorden het zal nog wel een tijdje duren, maar het is een goede stap.
 
Laatst bewerkt:
Welke melkkoe GTAO?

Dat spel is al 10 jaar gratis, met elke paar maand nieuwe content. Ik ken geen enkel ander spel dat zo lang gratis support & content blijft leveren.
gratis support en content, sure ... voor 1mld omzet per jaar kan je wel es een missie of 3 toevoegen om de 3 maand
online is de enige reden dat er nog altijd geen gta6 is ... waarom zouden ze ook, veel gemakkelijker om iedere 3 maand een missie en 20 auto's toe te voegen
online is ook de reden waarom red dead online een misbaksel is momenteel ... makkelijker om 10 auto's te maken dan een deftige "nieuwe" online mode te maken

zoek maar es op wat rockstar sinds 2013 gedaan heeft ... enkel red dead 2 ... voor gta online kwamen ze om de 3 jaar met nieuwe release
maar laten we gta online zeker geen geldkoe noemen :')
 
Eindelijk! Herinner me nog goed de nachtopening in de Game Mania voor GTA V te gaan halen. Erna nog enkele uren liggen spelen en 's morgens overslapen voor te gaan werken. :tongue:
Als de 6 uitkomt toch maar een paar dagen verlof pakken.

Anyway hoop ik dat ze wat meer gebouwen waar je kan binnengaan erin gaan steken.
 
Ik hoop/verwacht een release begin Q4/2024. Ik zie ze GTAO misschien nog wel doortrekken langs GTA6, allé, eigenlijk hoop ik dat want ik wil een goede SP GTA :headshake:
 
Ik zie die mannen nog voor de lol het uitbrengen op de PS6 en droogweg twee generaties overslaan.
Al is de release in de winter van de PS5 het meest logische, om nadien nog wat geld te rapen met een remaster voor de PS6.
Ze gaan wellicht nog GTA 5 remasteren voor PS6, en while we're at it, wellicht de GTA Definite trilogy edition ook, maar dan als remaster van een remaster. En GTA IV zou dan een compleet nieuwe remaster zijn waarmee ze kunnen uitpakken.
 
Vind het vooral echt jammer dat zo een goeie game altijd zoooooooo lang op zich laat wachten. Het moet geen COD jaarlijkse launch zijn maar om de paar jaar zou ik wel zien zitten
 
Terug
Bovenaan