Google Nest Mini

flaviooooo

Well-known member
Crowdfunder FE
Hey,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee Google Nest Mini Speakers (behalve de kleur), aangezien er toch een fiks prijsverschil op zit:


Ik heb nog een bon van 15 euro bij Vandenborre die deze week op zou moeten, maar bij Bol lijkt ie 20 euro goedkoper :-D

Iemand ervaringen met zo'n Google Nest Mini Speaker trouwens, is dat de moeite?
Want ben eigenlijk gewoon iets aan het zoeken om mijne bon aan te spenderen ;-)

Thanks!
 
Hey,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee Google Nest Mini Speakers (behalve de kleur), aangezien er toch een fiks prijsverschil op zit:


Ik heb nog een bon van 15 euro bij Vandenborre die deze week op zou moeten, maar bij Bol lijkt ie 20 euro goedkoper :-D

Iemand ervaringen met zo'n Google Nest Mini Speaker trouwens, is dat de moeite?
Want ben eigenlijk gewoon iets aan het zoeken om mijne bon aan te spenderen ;-)

Thanks!

Er is geen verschil. Zijn dezelfde toestellen. Deze komen bij Bol ook nog vaak in promotie. Ik heb er een paar via bol aan 29€ per stuk gekocht. Die bij VDB staan gewoon heel duur (momenteel).
 
Ik heb er zo'n paar thuis en sinds heel dat debacle met Sonos werken die echt slecht. Vaak meerdere keren hetzelfde commando moeten geven. Ofwel verstaat hij mij niet, ofwel doet hij iets verkeerd.

Als bluetooth speaker zijn ze wel nog handig maar voor lichten, verwarming en streaming werken die bij mij echt slecht.


 
Thanks!

Dan ga ik toch maar iets anders zoeken om mijne Vandenborre-bon op te souperen ;-)
 
Terug
Bovenaan