Goodbye, Yellow Brick Roblox met Elton John

Mijn zoons zijn razend enthousiast over alles wat Roblox doet. Ikzelf heb eerder een mooi gevarieerd aanbod aan ‘oh, amai, wow, cool, leuk zeg, goh’ in stock voor wat in mijn ogen een beetje allemaal op elkaar lijkt. Ik ben niet ‘mee’. Correctie, ik ben normaal niet mee maar vandaag, oh vandaag ben ik hélemaal bij! Elton Hercules John, toch wel een fantastische artiest, gaat in samenwerking met Roblox een event op poten zetten en wij (want waarom zouden de koters alle plezier moeten krijgen?) kunnen allemaal Roblox induiken en meegenieten van wat toch wel een heel tof idee is.

329 shows. Zoveel zal Reginald Dwight opgetreden hebben gedurende zijn Goodbye, Yellow Brick Road tournee. Want dit is ‘het’. Hierna komt er geen tour meer. Geen maanden tot jaren onderweg. Elton heeft nog jonge kinderen maar is toch ook al 75, dan wil je al eens meer thuis zijn. Ik was er dolgraag bij geweest, ze maken ze zo niet meer (sorry, Harry Styles, you are nót that bish) maar, ik heb ook jonge kinderen en geen budget. Het zal YouTube blijven voor mij. En nu dus ook Roblox! Elton John Presents: Beyond the Yellow Brick Road.

Vanaf 3 november kunnen fans en nieuwsgierigen zich onderdompelen in een interactieve Elton Experience. Elke dag zijn er nieuwe uitdagingen zoals quizzes, spelletjes en een schattenjacht, allemaal op de soundtrack van Elton Johns enorme catalogus aan hits. Er zijn talloze foto’s te bekijken en voor wie zin heeft in een beetje stijl heeft de Roblox-boetiek zowel integrale Elton outfits (kip, glitterende Dodger of de veren uit Kingsmen 2 zijn maar een kleine greep). Vanaf 17 november tot en met 20 november krijgen we dan een selectie van tien minuten durende performances van Johns meest geliefde hits. Deze virtuele optredens vallen samen met Eltons shows in het iconische Dodger Stadium, waar hij sinds zijn gigantisch succesvolle optreden van 1975 niet meer geweest is. Wie meedoet met de dagelijkse uitdagingen maakt kans om zijn Roblox avatar live op het podium in Dodger Stadium te krijgen. Na 20 november gaat Elton verder in Metaverse met meer muziek, meer mode en content.

 
Terug
Bovenaan