PC Onderdelen Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G - Defect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/4 23:59

busracolak

Member
iTrader: 81% (26/32)
Algemene informatie/specificaties
Defecte 1080 TI
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Bij deze te koop: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G. Wordt verkocht als DEFECT.

Zonder doos. Ik heb de koelpasta vervangen, maar meer rijkt mijn technische kennis ook niet. Misschien iets voor de handige harry?
Krijgt een B2 error, fans en led werken wel.

Foto's kunnen verzonden worden via Whatsapp of mail.

Bieden vanaf: 150 excl.
Meeneem: 300 excl.
 
Laatst bewerkt:
kapot gekocht of bij jou kapot gegaan?
verder niets mee gebeurd? maw, nog niet aan gesoldeerd, in de oven gezeten of met verstripper aan de slag geweest?
 
Kaart ondertussen ontvangen maar niet zoals omschreven.

Verkoper zei dat hij enkel koelpasta vervangen had maar er is aan gesoldeerd/geprutst geweest en door een amateur dan ook. Ook zijn de schroeven bijna helemaal kapot (rond).

Dus volgende kopers toch oppassen, want omschrijving klopt niet

Idd kapot gegaan bij mij. Heb het 3,5 jaar gebruikt. Ik heb enkel de koelpasta veranderd. Verder niks mee gedaan.
 
Kaart ondertussen ontvangen maar niet zoals omschreven.

Verkoper zei dat hij enkel koelpasta vervangen had maar er is aan gesoldeerd/geprutst geweest en door een amateur dan ook. Ook zijn de schroeven bijna helemaal kapot (rond).

Dus volgende kopers toch oppassen, want omschrijving klopt niet

Bij dergelijke verborgen gebreken zou ik dan toch mijn geld terug vragen en kaart terugbrengen. In ieder geval goed dat je er melding van maakt.
 
Kaart ondertussen ontvangen maar niet zoals omschreven.

Verkoper zei dat hij enkel koelpasta vervangen had maar er is aan gesoldeerd/geprutst geweest en door een amateur dan ook. Ook zijn de schroeven bijna helemaal kapot (rond).

Dus volgende kopers toch oppassen, want omschrijving klopt niet
Uiteraard is mijn eerste vraag dan, wat doet Busracolak?
 
Zoals eerder vermeld werd de kaart als defect verkocht. Ik ben de eerste eigenaar en nadat het defect zich voordeed is de kaart binnen gebracht bij een lokale computerwinkel. Daar heeft de jongen me verteld dat de koelpasta werd vervangen. Zoals ik al zei: ik ben geen techneut! Dat je je gelijk wil halen door hier publiekelijk alles te posten, wow!

Dat hij vet verprutst heeft of gesoldeerd heeft kan ik niet ruiken! Ik heb de kaart nooit of te nimmer aangeraakt van binnen of buiten, mijn technische kennis reikt zo ver niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan