Gezocht: CS:GO Gaming PC / Laptop (nieuw/gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Butcher_

New member
iTrader: 100% (6/6)
Gevraagde goederen
gaming pc
gaming laptop
gaming scherm
Sinds kort game ik terug iets meer, de games die ik momenteel doe: CS:GO & LOL.

Momenteel doe ik dit op de laptop die ik ook voor mijn werk gebruik, volgende setup:
HP 15s-fq1028nb Azerty - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
- CPU: i7-1065G7
- GPU: Intel Iris Plus Graphics (geïntegreerd op de CPU)
- RAM: 16GB
- SSD: 1000GB M.2

Qua randapparatuur beschik ik al over:
- Headset: Steelseries Arctis 3
- Muis: Steelseries Rival 3
- Toetsenbord (niets speciaals)

Wat zoek ik?
Een setup om te gebruiken naast mijn huidige huidige laptop, enkel om op te gamen. Hieronder zijn voor mij heel wat mogelijkheden:
- Volledige nieuwe PC zelf samenstellen en laten assembleren (vb. door Alternate) + Gaming Scherm kopen
- Gebruikte PC / Scherm overkopen
- Volledige nieuwe gaming laptop
- Gebruikte gaming laptop

Vereisten?
- Beter dan mijn huidige setup
- AZERTY toetsenbord indien laptop
- Voorkeur voor intel processoren tegenover AMD

Dit is wat ik vandaag al zelf heb proberen samenstellen:
config-i9-butcher.png


Alle tips zijn welkom!

Bij deze is mijn eerste post op Beyondgaming een feit :)
 
Laatst bewerkt:
Als je voornamelijk CS:GO en LOL speelt, is die samengestelde PC dan geen serieuze overkill? Ik speel LOL nog steeds aan 60 FPS op een game PC die ik 10 jaar geleden samenstelde. Ik zie soortgelijke PCs 2dehands verkocht worden voor 250 à 300 euro.

Ik ken zelf te weinig van de markt tegenwoordig om echt concreet advies te geven, maar ik zou altijd voor een 2de hands PC gaan als ik in jouw situatie zat. Voor 700 euro heb je al een game desktop die jaren mee kan gaan.
 
Woodster, bedankt voor de feedback!

Die samengestelde PC is idd een overkill voor wat ik op vandaag doe, maar indien ik voor de optie 'Nieuwe PC of Nieuwe laptop' ga dan wil ik ook een beetje future proof zijn en betaal ik graag iets meer.

Indien het een 2dehands laptop/pc is dan mogen de specs inderdaad wat meer aanleunen bij 1080p gaming zonder fps lagg op CS:GO.
Concrete tips zijn dus altijd welkom!
 
ik heb nog steeds mij pc beschikbaar eventueel voor verkoop.
Zit nu geen gpu meer in maar zat een 1080 ti in. ik speel vooral cs go, bf5 en rainbow. met deze specs speel je makkelijk bf5 op +150 fps.
cs +300fps ja lol zelf heb ik al lang ni meer gespeeld maar da draait zeer vlot erop. ik zit zelf op een 240hz 1080p, maar mijn ander 144hz 1440p draai ik alles ook vlot +100 fps. ( met die 1080ti in gedachten gehouden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan