Gestrand op Honeymoon Island

Horse

Well-known member
Nieuw reality programma op VTM: In deze realityshow, die dating en survival combineert, worden 8 singles onder een tropische zon met elkaar gematcht, waarna ze aan hun lot worden overgelaten op een onbewoond eiland. Van de bedenkers van 'Blind getrouwd'.

Top!
 
Hollywood island? :unsure:

Honeymoon :fingerguns_r:


wel grappige tv tot nu toe, koppels vna vanavond vind ik wel goed passen bij elkaar
 
Laatst bewerkt:
Wordt het beter na het eerste kwartier? Ik heb het toen afgezet omdat ik het ontzettend saai vond, misschien wat voorbarig. :unsure:
1ste aflevering is nog alles koek en ei / geen honger / alles nieuw. Zou toch beter moeten worden?
Volgens mij is er niemand echt wat zitten oefenen op dat survival gedoe...
 
Hoe afschuwelijk lang is drie weken eigenlijk? What the hell gaan ze verzinnen om te doen?

Zeer eigenaardig ook dat dit op VTM 2 komt, dat is toch een signaal dat ze er zelf niet echt in geloven.
 
"Nooit niet genoeg voor dat wijf"... is imo nog heel erg verbloemd... dat een irritant gejank van die Maxine.
Maar ja, heel goed in uw vel moet je toch niet zitten als je wil meedoen aan dat format om de vrouw van uw leven te vinden :biglaugh:
 
Het blijft wel iets hebben vind ik, 't is verstand op 0 guilty pleasure TV. Zoals typisch in zo'n programma's zit er veel opvulling in en gebeurt er niet zoveel. Ik zou veel sneller eens dat eiland gaan verkennen en eten zoeken of als programmamaker die kandidaten wat meer bezighoud/opdrachten geven.

Koen & Eva: 't Is wachten tot er eens een conflict is (uit honger, meningsverschil, whatever). Ik heb een onbewust gevoel dat die Koen een creepy claimend kantje heeft.
Maxine & Keith: Ik zou zot worden van die Maxine. Dat ze in manier van disicussieren en accent wat meeheeft van mijn ex zal niet helpen. Dat matcht niet met Keith zijn hands on mentaliteit. Het steekt wel wat schwung in het programma, moesten het allemaal Koen & Eva's zijn zou het maar saai zijn om te kijken.
Joeri & Sarah: Die mens speelt in het dagelijks massa's calorieën binnen, dat lag er vingerdik op dat dat ging foutlopen qua eten. Irritant om naar te kijken eigenlijk, één hoop gezaag, en moet frustrerend zijn voor Sarah. Intussen wel een koppel buiten het programma blijkbaar, tekort aan eten was hier echt het probleem.
Bram & Shauni: Geen idee wat dit gaat geven. Shauni lijkt mij iemand die zich niet makkelijk openstelt voor iemand. Ook hier wachten tot er eens een bommetje barst.
 
Het blijft wel iets hebben vind ik, 't is verstand op 0 guilty pleasure TV. Zoals typisch in zo'n programma's zit er veel opvulling in en gebeurt er niet zoveel. Ik zou veel sneller eens dat eiland gaan verkennen en eten zoeken of als programmamaker die kandidaten wat meer bezighoud/opdrachten geven.


Joeri & Sarah: Die mens speelt in het dagelijks massa's calorieën binnen, dat lag er vingerdik op dat dat ging foutlopen qua eten. Irritant om naar te kijken eigenlijk, één hoop gezaag, en moet frustrerend zijn voor Sarah. Intussen wel een koppel buiten het programma blijkbaar, tekort aan eten was hier echt het probleem.
Hier ook begonnen kijken (4 afleveringen).
Zelden zo'n irritante zagevent als die joerie gezien. En maar bleiten als een kleuter...ongelooflijk.
Maar voor een vrouw als Sarah -voor wie het uiterlijk superbelangrijk is-weegt zijn Chad-uiterlijk zwaarder door dan zijn Sissy-innerlijk.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan