Geel 😍

Hannelore%20Simoens.jpg
694
694
Hannelore-Simoens-Feet-6886337.jpg
Hannelore-Simoens-Feet-6895583.jpg
AA11jdYw.img


😍
 
images


"Nachtzuster, wat ben ik zonder al je zorgen... Haal ik de morgen?"
"Nachtzuster, kom even bij me liggen"

Voor de kenners van het betere Nederlandse werk.
 

:shutup::shutup:

Maar het rode topic kan ik niet aanvullen spijtig genoeg :cry:

Zowel die foto van Marthe als van dit blond K3'tje hebben nu toch wel een zeer voyeuristisch trekje, hoor!
Ik geloof dat K3 aan zee was, maar het lijkt wel of de trekker van de foto's nog steeds in Dilbeek zat.

Ofwel was het dringend tijd dat de voyeur in kwestie van smartphone veranderde...
Ik zal er eens mijn voyeursfoto's van K3 in Bredene naastzetten, genomen met mijn Oppo, en je zal groen zien van jaloezie!

Zo'n onduidelijke foto, wie is dat?
Als kenner van vrouwelijk schoon, stel je me nu wel teleur...
Ook al moet ik nu wel ook toegeven dat enkel het rosje mijn aandacht zou genieten! 😊
 
@Slyke, wenst u nog slinks getrokken fotootjes van deze meidengroep?
Spijtig genoeg zijn de 'rosse pics' zeer zeldzaam en heb ik er nog geen 'in het wild' kunnen van Trekken...
 
@Slyke, wenst u nog slinks getrokken fotootjes van deze meidengroep?
Spijtig genoeg zijn de 'rosse pics' zeer zeldzaam en heb ik er nog geen 'in het wild' kunnen van Trekken...
Ik zou afwachten tegen dat je de rosse eens hebt kunnen Trekken.
Wel opletten dat het niet te veel opvalt dat je zo'n opgeplooid spel in uw broek zitten hebt, want dat opplooien is bij de meesten nog niet goed ingeburgerd.
 
Ik zou afwachten tegen dat de rosse je eens Getrokken heeft.
Wel opletten dat het niet te veel opvalt dat je zo'n opgeplooid spel in uw broek zitten hebt, want dat opplooien is bij de meesten nog niet goed ingeburgerd.
FTFY

Alleen, not gonna happen... Sniff

Ze Trekt haar teveel terug.
 
Ik zou eerst een oplossing proberen vinden voor dat opplooi-probleempje...
Beginnen friemelen in uw broek om het open te krijgen als het moment aangebroken is, komt écht niet zo goed over.
Gij lijkt me er wel wat ervaring in te hebben. Hoe ga ik tewerk?

Ik dacht aan dit:

pants-down.gif
 
Terug
Bovenaan