Volledige Desktops Gaming PC - Ryzen 9 5900X - 32GB Ram - AMD Radeon 6700 XT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
02/04 23:59

busracolak

Member
iTrader: 81% (26/32)
Algemene informatie/specificaties
Ryzen 9 5900X
32 GB Ram
6700 XT
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Bij deze zet ik mijn Gaming PC te koop met volgende onderdelen:

Case: Corsair Crystal 570X RGB White
Note: de fans zijn vervangen door betere en effectieve RGB fans! Deze kosten €20-25 per stuk en zijn van Fractal Design.

CPU: AMD Ryzen 9 5900X
CPU: AMD Ryzen 9 5900X
CPU AIO: Asus ROG STRIX LC240
Moederbord: Asus ROG STRIX X570-E GAMING
RAM: 2 x 16GB HyperX FURY RGB 32GB (3200MHz) - HX432C16FB3AK2/32
PSU: Asus ROG Thor 850W Full Modular
GPU: AMD Radeon 6700 XT
SATA M.2: 500 GB Samsung 970 Evo Plus

Alle facturen aanwezig. De oudste onderdelen zijn max van december. Aangekocht bij Megekko en Amazon. De 6700 XT is via de AMD webshop gekocht.

Op te halen in Heusden-Zolder. Opsturen mogelijk, maar enkel met verzekering.

Bieden: vanaf € 2.000,-
Meeneem: € 2.300,-

Ook aangeboden op Tweakers: https://tweakers.net/aanbod/2669508/gaming-pc-ryzen-9-5900x-32gb-ram-radeon-6700-xt.html
 
Laatst bewerkt:
Reden verkoop: Ik heb terug een full Intel setup gemaakt. Specs RAM:
HX432C16FB3AK2/32 en zijn HyperX FURY RGB 32GB (3200MHz). Waterkoeling blijft inderdaad mooi zitten.

Bod genoteerd.
 
Dit zijn nog altijd de actuele prijzen als je een kaart bemachtigd op de AMD shop...

Grote 'als'. Het is niet evident om er eentje te bemachtigen.
Ik ga scalpers niet lopen verdedigen, maar dit is uiteindelijk marktwerking. Vraag is veel groter dan het aanbod, waardoor de prijzen omhoog gedreven worden.
 
Volgens de regels hier mag hij z'n minimum/meeneemprijs niet hoger zetten dan de nieuwprijs. In dit geval aangekocht op de AMD webshop voor 483,91 €. Vandaar dus m'n bod voor die prijs...
 
Het staat HIER toch te koop of niet?
In zover ik weet verkoopt de TS de GPU niet apart, dus hij hoeft je bod ook helemaal niet te noteren.
Ik vermoed dat je zelf wel snapt dat de enige manier om een AMD kaart te kopen aan die prijs is hem kopen op de website van AMD zelf.
 
In zover ik weet verkoopt de TS de GPU niet apart, dus hij hoeft je bod ook helemaal niet te noteren.
Ik vermoed dat je zelf wel snapt dat de enige manier om een AMD kaart te kopen aan die prijs is hem kopen op de website van AMD zelf.
Dat is dan ook zijn beslissing en niet die van jou. Gelieve hier dus ook niet mee te moeien.
 
Ik zie de 6700 XT op de webshop staan voor 483,91 €. Hierbij een bod van 480€ incl.
Duidelijk genoteerd als "not in stock".

Dus prijs van iets dat je niet kan kopen is best wel irrelevant.
Van het ogenblik als hij in voorraad staat (op eender welke website) heb je wel een punt.

Zowat alle reputabele webwinkels die een 6700XT op stock hebben verkopen aan 899€.
Dat zijn de prijzen waarboven je niet wordt veronderstelt te verkopen hier...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan