Ga jij naar Zomerspel dit weekend?

Morgen en zondag vindt de jaarlijkse editie van Zomerspel plaats in de gemeentehallen van Merelbeke. Deze kleinschalige bordspelbeurs heeft heel wat te bieden voor fans. Zo zullen er meer dan honderd spellen te spelen zijn, van uitgevers zoals Asmodee, 999 Games, Geronimo Games en Happy Meeple Games. Daarnaast wordt er een Kluster-toernooi georganiseerd door Geronimo Games, vindt er een introductie van Dungeons & Dragons plaats en is er een workshop voor miniature painting.

Wie de kinderen meeneemt naar Zomerspel, kan ze eventueel droppen in de kids-corner, want daar worden activiteiten georganiseerd voor de kleine fans. Ook Spelgezel, een winkel uit Gent, zal aanwezig zijn. Voor de gelegenheid zullen er diverse spellen met korting worden aangeboden. Uiteraard mag ook de uitgebreide tweedehandsmarkt niet ontbreken. Ondergetekende zal morgen aanwezig zijn. Gaan jullie ook?

Zomerspel Banner - Still - Final sRGB.jpg
 
Redactie
Wij zijn voor de frieten gegaan :laugh:

Wel zéer rustige editie, ideaal voor ons, maar hopelijk voor de organisatie niet té.
Klopt. Was mijn eerste bordspelbeurs ooit en was perfect. Altijd wel enkele tafels vrij. Al besef ik dat het op andere beurzen wel wat anders is.
Nu goed, blijkbaar waren er vandaag veel schoolfeesten én communies... Hopelijk is het morgen wat drukker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tova
Klopt. Was mijn eerste bordspelbeurs ooit en was perfect. Altijd wel enkele tafels vrij. Al besef ik dat het op andere beurzen wel wat anders is.
Nu goed, blijkbaar waren er vandaag veel schoolfeesten én communies... Hopelijk is het morgen wat drukker.
Het blijft by far mijn favoriete spellenbeurs. Meest gezellige beurs, met altijd heel deskundige uitleg en altijd genoeg tafels vrij om te spelen (al was het nu voor de organisatie allicht te rustig). Als je dat vergelijkt met Spel in Antwerpen, waar je als je pech hebt gewoon een uur staat aan te schuiven voor een spel ... daar zien ze mij niet meer. Zuiderspel in Eindhoven was me ook te druk.
 
Terug
Bovenaan