Solved Foto's uploaden

This post has been solved
Voorlopig nog niet, enkel via externe websites. Sommige van die websites zijn netjes geïntegreerd, waardoor de album ervaring leuk werkt. (imgur bijvoorbeeld).
 
Welke sites/programma's werken nog? Al ImgBB geprobeerd maar pakt BG niet aan.
Imgur wil mijn foto's niet meer uploaden, als gedeinstalleerd, nieuw account gemaakt etc maar doet het niet meer...
 
Na contact met imgur een ander foto bewerkingsprogamma gebruikt en nu lukt het. Imgur ging een oplossing hier nog voor zoeken.
 
Het allergemakkelijkst vind ik persoonlijk precies nog altijd Discord om snel een image te plakken en hier te linken... :unsure: Geen (aparte) account nodig en werkt instant, ook via mobile enzo 🙈
 
Kun je foto's rechtstreeks van gsm in een post zetten als je via gsm op forum zit?
Of toch extern uploaden zoals op pc?
 
Ik ben vrij zeker dat ik twee weken terug een foto gepost heb hier met rechtstreekse upload vanaf mijn gsm. Nu lijkt die optie weg te zijn of ben ik gewoon blind geworden?
 
Vorige zondag zijn alle actieve Tier abonnementen (waarvan ik toen één jaar gratis aan alle 250+ Crowdfunders had uitgedeeld) definitief en automatisch uitgesist (moge je rusten in vrede). We moeten intern nog es kijken of/hoe we dat dan gaan oplossen :)
 
Vorige zondag zijn alle actieve Tier abonnementen (waarvan ik toen één jaar gratis aan alle 250+ Crowdfunders had uitgedeeld) definitief en automatisch uitgesist (moge je rusten in vrede). We moeten intern nog es kijken of/hoe we dat dan gaan oplossen :)
Dacht het al dat het zoiets was, wel als het terug zou komen ik ben altijd bereid daar een kleine bijdrage voor te doen :p Ik heb geen goesting om door de discord en imgur hoepels te springen
 
... een kleine bijdrage ...
Itt de beginjaren ( ... :D ... ) hebben we nu wel (zelfs al twee) bronnetjes van inkomsten, zolang je je aankopen via Bol.com via onze referrer link doet en/of de Google Ads aanzet en er af en toe es een klikje op doet, doe je al meer dan je duit in het zakje!

't Is eerder een kwestie van andere criteria bedenken waaraan leden moeten voldoen om het recht te verdienen om uploads te doen (zonder de drempel TE hoog te leggen). Zal het hier dan wel posten als we er aan uit zijn :)
 
 
Terug
Bovenaan