Uitdaging Foto Uitdaging | November | Textuur

Strijkijzer

Event Crew
Na de vorige topedities met wel 12 inzendingen per challenge zijn we nu aanbeland bij de 8e fotochallenge (november) en de winnaar heeft een nieuw onderwerp gekozen. Wie weet krijgen we deze maand nog meer inzendingen?

Het volgende onderwerp is:

Textuur

Belangrijk: Aangepaste regel - Foto mag vanaf nu niet meer dan 6 maanden oud zijn.


Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op Donderdag 25 november om 23:59

Dan stemmen van 26 tot 30 november.

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #8 - maand november

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending mag maximum 6 maanden voordien gemaakt zijn
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Textuur.
Deadline: 25 november om 23:59
Stemmen van 26 november tot 30 november

Prijs: Best Photographer In November According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen! En er is ook nog een verplicht interview! Ho ho ho!

Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
Hmmm 🤔 Ik ga proberen. Ik ben er sinds een halfjaar mee begonnen en vind het wel heel leuk om te doen.
Maar zoals gezegd, ben ik nog wel opzoek naar een scanner. Telkens laten scannen in de winkel is eigenlijk vrij prijzig.
Heb jij zelf een scanner of laat je het toch telkens in de winkel doen?
 
Laatst bewerkt:
Hm, ik heb wel een paar dingetjes liggen maar weet niet of ze goed genoeg zijn. Nog niet actief op zoek geweest naar textuur ... Het is ook behoorlijk interpreteerbaar hé.
 
Ik heb zoals gezegd analoog gewerkt.. Maar 'k weet niet of ik het nog op tijd ontwikkeld krijg :'( Anders is't weer een gsm-foto om 23u56 haha
Bij mij ook niet optijd gelukt. Heb geen inspiratie en dan is analoog niet ideaal om last-minute iets te maken
Volgende maand? 😅
 
Alright ik heb al iets, ga het nog niet insturen want ik ga nog eens terug met hopelijk iets beter licht!
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan