Uitdaging Foto Uitdaging | Juni | Dieren

Strijkijzer

Event Crew
De foto challenge van mei is afgelopen en de winnaar heeft een nieuwe challenge gekozen! Deze keer een iets 'eenvoudiger' onderwerp dus ik verwacht heel wat inzendingen van jullie. Let us start the challenge!

*tromgeroffel*


Dieren

Belangrijk: Aangepaste regel - Foto mag vanaf nu niet meer dan 6 maanden oud zijn.

Je kan nu stemmen!

Stuur je foto in via bovenstaande link en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op Donderdag 30 juni om 23:59

Dan stemmen van 1 juli tot 4 juli

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #15 - maand juni

1 inzending per persoon via mij met Google Forms
Inzending mag maximum 6 maanden voordien gemaakt zijn
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Dieren.
Deadline: 30 juni om 23:59
Stemmen van 1 juli tot 4 juli

Prijs: Best Photographer In June (2022) According To BeyondGaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen! En er is ook nog een verplicht interview! Ho ho ho!

Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
The heat is on!

Dieren hebben het altijd goed gedaan in de polls. Leuke opdracht! Iedereen een vrolijke jacht toegewenst!*

*Gelieve geen dieren te doden tijdens deze opdracht.
 
Had hem graag van ver gefotografeerd dermee :biglaugh:

Even mijn eigen winstkansen aanzienlijk verkleinen maar @SlashDotDash en @Kattekrab deze lijkt op jullie lijf geschreven he!
't Is altijd wat dubbel want je wil dan toch iets "speciaals" inzenden en niet gewoon één van de foto's die je anders sowieso had genomen...

Ik had twee kandidaten voor de bokeh challenge maar vond ze dan uiteindelijk te "insecterig" :D
 
Toen ik vorige week in het bos hier achter de hoek rondliep met mijn camera, maakte iemand me er attent op dat wat verderop hij drie herten had gezien. Uiteraard waren die al weg toen ik daar aan kwam. Ik hoop wel op een toevalstreffer, maar dan moet ik de 85 wel op hebben. Met de 35 kom ik wellicht niet dichtbij genoeg.

En anders een rosse poes.
 

Spinnen kunnen verschrikkelijk angstaanjagend maar mooi tegelijkertijd. Is deze is wat je in de tuin vindt of eerder in een vivarium?

Kunnen we voor de challenge afspreken enkele de kleine schattige te nemen? :unsure:

cute-jumping-spider-evarcha-falcata-cute-jumping-spider-evarcha-falcata-green-leaf-czech-republic-119154077.jpg
 
Moeten deze fotos getrokken zijn in België of mag dit hier vanuit mijn deck in ZA. Heb toch redelijk veel wildlife photos maar haal wel totaal geen niveau als sommige hier.

Zoiets bvb, meeste fotos zijn wel gsm snaps
Voor zover ik weet hoeft het niet in België gemaakt te zijn. Anders zou je ook nooit reisfoto’s mogen gebruiken bijvoorbeeld.

Je hebt door je locatie de kans om unieke foto’s te maken. Een ander (@Avondland) woont dan weer net naast een bos. Iedereen heeft zo zijn voordelen en nadelen aan zijn locatie.
 
Terug
Bovenaan