Uitdaging Foto Uitdaging | December | Oranje

Strijkijzer

Event Crew
Na de vorige topedities zijn we nu aanbeland bij de 9e fotochallenge (december) en de winnaar heeft een nieuw onderwerp gekozen. Het is de laatste maand van het jaar dus laatste kans om dit jaar nog op de erelijst te verschijnen! Binnenkort verschijnen ook nog de 2 interviews die jullie tegoed hebben van mij!

Het volgende onderwerp is:

Oranje

Belangrijk: Aangepaste regel - Foto mag vanaf nu niet meer dan 6 maanden oud zijn.

Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op Dinsdag 28 december om 23:59

Dan stemmen van 28 december tot 2 januari ('22).

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #9 - maand december

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending mag maximum 6 maanden voordien gemaakt zijn
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Oranje.
Deadline: 28 december om 23:59
Stemmen van 29 december tot 2 januari ('22)

Prijs: Best Photographer In November According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen! En er is ook nog een verplicht interview! Ho ho ho!

Hall Of Fame
 
We zullen stilaan eens in gang schieten. Of ik dien iets in dat ik de afgelopen 6 maanden heb gemaakt, daar zal wel iets oranje in te vinden zijn.
 
Heb al enkele dingen maar niets speciaals, speel nog met een ideetje maar nog niet de juiste omstandigheden gehad.
 
als ik jullie posts lees, krijg ik altijd schrik om mee te doen. analoog, ideetjes maar nog niet de juiste omstandigheden. En ik maar hopen dat ik onderweg iets tegenkom in het oranje dat min of meer een goed beeld oplevert :p
 
als ik jullie posts lees, krijg ik altijd schrik om mee te doen. analoog, ideetjes maar nog niet de juiste omstandigheden. En ik maar hopen dat ik onderweg iets tegenkom in het oranje dat min of meer een goed beeld oplevert :p
Ik ga al blij zijn als ik niet te hard beef van de kou wanneer ik mijn budgetsmartphone de juiste kant op zwier, k had een idee, toevallig ook precies gevonden wat ik zocht, "proefshot" genomen, nu nog wachten op het juiste licht voor de uitvoering.
Ik heb zelfs niet eens een digitale camera, laat staan software om foto's te gaan optimaliseren. 🤪
 
Ik ga al blij zijn als ik niet te hard beef van de kou wanneer ik mijn budgetsmartphone de juiste kant op zwier, k had een idee, toevallig ook precies gevonden wat ik zocht, "proefshot" genomen, nu nog wachten op het juiste licht voor de uitvoering.
Ik heb zelfs niet eens een digitale camera, laat staan software om foto's te gaan optimaliseren. 🤪
Alle smartphones hebben tegenwoordig zo'n software. ;) Met het juiste licht zal het vast dik in orde zijn!
 
Voor fraaie "gouden" zonsopgangen moet je deze weken echt geluk hebben, want het is meestal monotoon grijs weer. :sop:
Den donderdag was een zeer mooie avond. Oranje lucht, de maan, Venus en rollende mist over de velden. Allemaal gezien vanuit den auto in de fille :wallbash:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan