Finished Foto Challenge #5: Abstracte kunst met een huishoudvoorwerp

candle_light_by_macrofoto_d2qu248-fullview.jpg


Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen.

Na de top editie van juli met wel 12 inzendingen zijn we nu aanbeland bij de 5e fotochallenge (augustus) en de winnaar heeft een nieuw onderwerp gekozen.
Het volgende onderwerp is:

Abstracte kunst met een huishoudvoorwerp.

Extra uitleg van de winnaar:

Deelnemers moeten dus een alledaags voorwerp zo kunstig mogelijk in beeld brengen. Lijkt me leuk om creatief te zijn en toch niet uit huis te moeten gaan. Ter verduidelijking, moet niet persé een kuisproduct zijn, maar een algemeen voorwerp in huis.

Bijvoorbeeld: Als ik een macro neem van een tandenborstel zijn haartjes dat je niet onmiddellijk kan zien dat het een tandenborstel is.

Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op woensdag 25 augustus om 23:59

Dan stemmen van 26 tot 31 augustus.
Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

Dus om samen te vatten:

Foto challenge #5 - maand augustus

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Abstracte kunst met een huishoudvoorwerp.
Deadline: 25 augustus om 23:59
Stemmen van 26 augustus tot 31 augustus

Prijs: Best Photographer In August According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan