Strijkijzer

Event Crew
Ja jongens, het gaat snel. We zijn al 3 maanden bezig hiermee!

We zijn aanbeland bij de 4e fotochallenge (juli) en de winnaar heeft gekozen. Interview is onderweg maar gezien we wat vertraging hebben
post ik alvast de challenge al. Het volgende onderwerp is:

Water

Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op zondag 25 juli om 23:59

Dan stemmen van 26 tot 31 juli.
Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

Dus om samen te vatten:

Foto challenge #4 - maand juli

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Water
Deadline: 25 juli om 23:59
Stemmen van 26 juli tot 31 juli

Prijs: Best Photographer In July According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Hall Of Fame
  • April 2021 - Onderwerp: De Lente // Winnaar: @Strijkijzer
  • Mei 2021 - Onderwerp: Architectuur // Winnaar: @kay-gell
  • Juni 2021 - Onderwerp: Beweging // Winnaar: @jos deboomslang
  • Juli 2021 - Onderwerp: Water // In progress
 
Laatst bewerkt:
Eén van mijn favoriete foto’s, maar al van 2018 ofzo dus niet bruikbaar als inzending.



Mini weetje, de golven op zee waren effectief zo kalm want gefotografeerd aan 1/320 sec.
Wauw, idd, snap dat het één van je favoriete is. Heel mystieke, serene sfeer. Bijna "Hemels".
 
Eén van mijn favoriete foto’s, maar al van 2018 ofzo dus niet bruikbaar als inzending.



Mini weetje, de golven op zee waren effectief zo kalm want gefotografeerd aan 1/320 sec.
Aan 1/320 is dit wel héél kalm, want dit lijkt me eerder gefotografeerd aan enkele seconden. Knap!
 
Nice, ik hou wel van zulke minimalistische foto's, ze zijn uiteindelijk best moeilijk om helemaal goed te doen :) Benieuwd naar de inzendingen!
 
Eén van mijn favoriete foto’s, maar al van 2018 ofzo dus niet bruikbaar als inzending.



Mini weetje, de golven op zee waren effectief zo kalm want gefotografeerd aan 1/320 sec.
Schitterende foto! Die moet je op groot formaat laten printen en inkaderen.
Doet denken aan het werk van Hiroshi Sugimoto.
 
Terug
Bovenaan