Strijkijzer

Event Crew
* mijn micro stond te luid, het was te warm en er stonden 2 vliegen rond mij te zoemen maar ik ga dit toch delen met jullie :unsure:

We zijn aanbeland bij de 3e fotochallenge en de winnaar (@kay-gell) heeft gekozen voor:

Beweging

Reden van de keuze: Het is een breed onderwerp waarmee er heel veel verschillende dingen gedaan kunnen worden.

Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op 25 juni om 23:59

Dan stemmen van 26 tot 30 juni.
Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

Dus om samen te vatten:

Foto challenge #3 - maand juni

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Beweging
Deadline: 25 juni om 23:59
Stemmen van 26 juni tot 30 juni

Prijs: Best Photographer In June According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Hall Of Fame
  • April 2021 - Onderwerp: De Lente // Winnaar: @Strijkijzer
  • Mei 2021 - Onderwerp: Architectuur // Winnaar: @kay-gell
  • Juni 2021 - Onderwerp: Beweging // In progress
Let's go!
 
Ook al een paar jaar geleden:
XqNGCzx.jpg
 
😮 Leuk onderwerp, zal uiteenlopende resultaten opbrengen. Toevallig onlangs voor de les ook een opdracht ivm sluitersnelheid moeten doen. Maar we gaan toch opzoek naar iets nieuws. :thinking:
 
Ik beloof niets maar misschien toch eens mee doen deze keer :unsure:

Heb wel al een idee, een techniek die ik al langer wou proberen maar nooit toe gekomen ben en die naadloos aansluit bij het thema.
 
Ik heb ook een interessant idee, maar de vraag is of ik wel op die locatie kan geraken tegen de deadline dus ik vrees er wat voor.
 
Hoe staat het met iedereen? Zijn de foto's al getrokken of vinden jullie maar geen manier om beweging vast te leggen? Ik heb een idee dat ik wil uitvoeren, maar ik geraak niet meer tijdig op die plaats. Er is wel een backup-foto maar ik ga nog proberen iets anders te maken dat binnen het thema valt.
 
Tot nut toe 2 inzendingen. Ik ga zelf dit weekend een foto maken. Veel inspiratie is er niet maar het zal wel lukken :tongue:
 
'k Heb moeite met iets proberen vinden dat niet zo een van de klassiekers is (lange sluitertijd en bewegende lichten, superkorte sluitertijd van een druppel or whatnot, iets met panning, zo die dingen...) Ik ga nog eens denken in mijn bed straks :p
 
Ik heb wel een foto, maar moet deze nog wat bijwerken.
Mogelijks ook nog op pad voor een andere originelere foto, maar ook niet veel inspiratie
 
Terug
Bovenaan