Forza Horizon 6

Amai, die 2021 Mercedes AMG One (of zo), da is echt een bom van een auto. Gaat heel snel, drift goe, handling algemeen top. Ondertussen aantal uren gespeeld en nu toch al het roze polsbandje.

ligt dat aan mij, of is de grind naar de laatste wristband een pak langer als voor de andere? ik heb nu al een pak meer races gedaan als voor de andere, en nog altijd niet genoeg punten. ook elke week alles van Festival events gedaan...

Ligt dat aan mij, of is de grind naar de laatste wristband een pak langer als voor de andere? ik heb nu al een pak meer races gedaan als voor de andere, en nog altijd niet genoeg punten. ook elke week alles van Festival events gedaan...

Seriously? Ze smjten aut's voor geen reden naar uwe kop in gewoon foorwarden en dan nog vind je het te moeilijk?

ligt dat aan mij, of is de grind naar de laatste wristband een pak langer als voor de andere? ik heb nu al een pak meer races gedaan als voor de andere, en nog altijd niet genoeg punten. ook elke week alles van Festival events gedaan...
Je kan bij die dragraces je laatste punten verzamelen. Door met verschillende autos daar die challenges te doen.

Seriously? Ze smjten aut's voor geen reden naar uwe kop in gewoon foorwarden en dan nog vind je het te moeilijk?
wie zegt er iets van "te moeilijk?"
auto's naar mijn kop gesmeten krijgen helpt mij niet extra als ik race na race win, gemakkelijk sterren haal, maar dan nog veel langer nodig heb om van purple naar gold te gaan, dan van orange naar purple.

auto's naar mijn kop gesmeten krijgen helpt mij niet extra als ik race na race win, gemakkelijk sterren haal, maar dan nog veel langer nodig heb om van purple naar gold te gaan, dan van orange naar purple.
Ik heb hetzelfde voor.
Er zijn nog wel wat punten te rapen door 'Rivals' te rijden op events.
Tevens ook de flitspalen en driftzones en 'jumps' die u punten opleveren.

Nog ~1300 te gaan....

Hm, ik ga het mij nog beklagen precies dat ik al die drift zones links laat liggen 😅

Hm, ik ga het mij nog beklagen precies dat ik al die drift zones links laat liggen 😅
Ik had maar 1 drift zone gedaan toen ik de gouden armband heb gekregen en had op dat moment zelfs nog wat andere "gewone" races over. Ik had wel alle speed zones, flitspalen en jumps gedaan + 80% van de collectibles en XP boards.

Terug
Bovenaan