Remi
Active member
Ik speel AC: Valhalla sinds de release samen met enkele DLC's. Eén ervan kon ik niet starten, de andere was enkele weken aanwezig, maar verdween plots.
Het begin van een ganse case-ketting met Ubisoft support, maar tot op heden nog steeds geen resultaat.
nu had ik bij mijn laatste reply wel gemeld dat ik soms een bepaalde foutmelding kreeg, en kreeg ik een link met oplossingen bij connectieproblemen.
Ik betwijfel of dit de oplossing gaat zijn, maar ik moet wel kunnen aantonen dat ik de voorstellen heb geprobeerd.
https://support.ubisoft.com/en-GB/Article/000079370/
Nu wil ik dus proberen om die poorten 80 en 443 open te zetten, maar ik heb er geen bal verstand van. Enige hulp met eenvoudige uitleg zou dus welkom zijn.
Ik heb een Telenet modem 24*8 DOC3 WIRELESS(DOCSIS). Mijn PC is met kabel aangesloten op het netwerk via een Devolo Magic 2.
Het begin van een ganse case-ketting met Ubisoft support, maar tot op heden nog steeds geen resultaat.
nu had ik bij mijn laatste reply wel gemeld dat ik soms een bepaalde foutmelding kreeg, en kreeg ik een link met oplossingen bij connectieproblemen.
Ik betwijfel of dit de oplossing gaat zijn, maar ik moet wel kunnen aantonen dat ik de voorstellen heb geprobeerd.
https://support.ubisoft.com/en-GB/Article/000079370/
Nu wil ik dus proberen om die poorten 80 en 443 open te zetten, maar ik heb er geen bal verstand van. Enige hulp met eenvoudige uitleg zou dus welkom zijn.
Ik heb een Telenet modem 24*8 DOC3 WIRELESS(DOCSIS). Mijn PC is met kabel aangesloten op het netwerk via een Devolo Magic 2.