Werk Fiverr: Do's & Don't. Is dit echt de moeite waard?

Spector

Well-known member
Hoi Allemaal!

Zijn er onder jullie die werken op het platform Fiverr om hun freelance diensten aan te bieden?

Is dit echt de moeite om dit allemaal op te stellen?

Ik zou eventueel fotografie (edits, backgroundremoving, ...) aanbieden. Alsook 2D Autocad (plannen uittekenen, schetsen vertalen, ...)

Maar vooraleer ik de moeite doe om alles op te stellen en ergens achteraan de lijst te belanden, vroeg ik me af wat jullie bevindingen waren?

Merci alvast!
 
Ik gebruik het soms en er zijn echt belachelijke veel pakistani, indiërs, etc. Die belachelijke lage prijzen geven voor ALLES. Hoewel er wss wel goede tussen zitten, is het gros vooral ongeïnspireerd copy-paste werk en probeer ik die te mijden als de pest.
 
Ik gebruik het soms en er zijn echt belachelijke veel pakistani, indiërs, etc. Die belachelijke lage prijzen geven voor ALLES. Hoewel er wss wel goede tussen zitten, is het gros vooral ongeïnspireerd copy-paste werk en probeer ik die te mijden als de pest.

Heb ik ook al willen merken dat het vooral van de ene kant van de aardkloot komt. Voor prijzen die ridicuul zijn...:eek:
 
Is upwork niet realistischer qua prijzen en verwachtingen?

Op Fiverr zie ik echt van die dwaze prijzen dus bleef er altijd wat van weg.
 
Hangt af van de definitie van dwaze prijzen. Voor de mensen ginder is dat vaak een half maandloon, maar voor ons is dat twee keer niets ja.
 
Hangt af van de definitie van dwaze prijzen. Voor de mensen ginder is dat vaak een half maandloon, maar voor ons is dat twee keer niets ja.
Das waar en is ook niet hun schuld maar tegelijk word je zelf wel de markt uit geprijst. Denk dat Fiverr hier zelf actie moet ondernemen (minimum prijzen ofzo, maar ja, hoe bepaal je die op creatief werk?). Heb er zelf ook niet meteen een antwoord op.
 
Ik gebruik het zeer vaak voor vectorizeren van logo's van klanten die niet de juiste bestandsformaten hebben.

Heb er eentje gevonden die top werk doet voor 5 euro :D Al zeker 30-40 keer gebruik van gemaakt.
 
Ah de platformeconomie en het precaire werk dat eruit voortkomt. *snif*
Denk dat je beter af bent met een studentenjob ergens in een winkel.
 
Terug
Bovenaan