Finale poll: stem op de nieuwe steun-reactie

Welke steun-reactie heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Opiniepeiling gesloten .

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Zoals eerder meegedeeld willen we een nieuwe steun-reactie toevoegen aan de emojis die je onder een post kan plaatsen.

We zijn door de voorstellen gegaan om te kijken welke er visueel het beste zouden passen. Jullie kunnen vanaf nu op de shortlist stemmen. De poll loopt gedurende 1 week.

Optie 1:
1661010134365.png


Optie 2:
1661010124550.png


Optie 3:
1661010164791.png


Optie 4:
1661010188499.png
 
Ik vind 1 de leukste. De andere drie vind ik te onduidelijk. 1 staat voor een knuffel, wat ik direct associeer met emotionale steun. Bij 2, 3 en 4 is me dat niet 100% duidelijk. Wel denk ik dat 3 het beste past met alle andere emoji's die je als reactie kunt geven op een bericht.
 
Ik vind 1 de leukste. De andere drie vind ik te onduidelijk. 1 staat voor een knuffel, wat ik direct associeer met emotionale steun. Bij 2, 3 en 4 is me dat niet 100% duidelijk. Wel denk ik dat 3 het beste past met alle andere emoji's die je als reactie kunt geven op een bericht.
Klopt, maar als je nummer 1 bekijkt in de grootte van een emoji, is het een pak onduidelijker.
 
Optie 1 vind ik het meest toepasselijk.
Optie 2 dekt de lading voor mij niet helemaal.
Optie 3 en 4 zijn gelijkaardig, maar gebruik ik op FB eerder als iemand iets post waar ik "warm van word" dan als steunbetuiging.
 
Die met de hartjes zien er eerder emoji’s uit die je naar iemand stuurt die je graag ziet dan iemand die je wilt steunen.
 
Optie 1 is veel te fysiek, ik knuffel zo geen andere venten in het echte leven dus ga ik dat hier ook ni gebruiken zo, het lijkt wel een LGBTQ logo ofzo
Optie 2 is iets dat je post bij iemand die liefdesverdriet heeft of iemand verloren heeft, niet om medeleven te betuigen in het algemeen. het is voor mij niet eens een betuigenis, eerder iets van "ik hoop dat uw hartje geneest zoals in dit fototje" in plaats van "mijn hart leeft mee met jou"
Optie 3 is perfect, het is ook niet voor niks dat facebook dat ook gebruikt als 1 van hun 6 emoticons ofzo, zitten wel behoorlijk goede mensen daar
Optie 4 is de ali-express versie van Optie 3
Oké, je hebt me overtuigd! Optie 1.

Als optie vier het haalt zeg ik mijn account op.

(Doe er uw voordeel mee :D ).
Ahnee, wacht!
 
Is de moment nog niet aangebroken om uw 30 moderators hun stem te laten wijzigen in optie 1 en daarna direct de poll af te sluiten? Kwestie dat lgbtq wint en zeker niet het voorstel van 57!

Want als je te lang wacht heb je niet genoeg mods meer om alles te sturen en dan moet je weer gaan melden dat er niks ga gebeuren met de poll wegens “niet passend bij BG”. Nu actie nemen!
Pfff dan moet ik de hele tijd in en uitloggen, da's me te veel werk.
 
Ja, die hebben we getest, maar die kan dus technisch echt niet :D
Jammer, als het ook maar énigszins op iets zou lijken, zou het mijn keuze geweest zijn. Maar om jullie met een vergrootglas naar twee knuffelende eieren te doen turen, vonden we niet ideaal:

unknown.png
Spijtig! Bedankt om te testen though.
 
Terug
Bovenaan