FIFA 22

FIFA 22

Ok, ik ga nu eens de meest domme vraag stellen van heel de thread, hier komt ie :

Hoe doet ge de bal afwijken naar een bepaalde richting met een joystick? Ik heb altijd geweten dat je kon 'dribbelen' met de rechter joystick...

Ge moet eens proberen met een manneke met de bal aan de voet en dan, ik zeg maar rechts, de joystick induwen...

Vroeger nam dit de bal mee naar die richting, en nu gebeurt er niets... Aleja niet waar, er gebeurt de meeste keren niets, soms doet ie het dan wel, maar meestal dus niet. Hoe dribbelen jullie maw, ik heb de schouderknoppen één voor één uitgetest samen met de rechter joystick naar een bepaalde kant te duwen

De reden waarvoor ik dit wil gebruiken is om als er een tegenstander tegenover u staat de bal naar een bepaalde richting te trekken om zo iemand anders te kunnen aanspelen, zeg maar u vrij spelen...

Ik weet het, het is een noob vraag, maar ik wil dat jullie hier nu is ne keer een antwoord op geven hoe jullie dit doen

Linker en rechter joystick samen in 1 richting duwen lukt ook niet geweldig

Nu zit ik gelijk kweeni wa aan die rechter joystick te duwen, het enige dat gebeurt is zowat over de bal stappen of rond de as draaien

Nu ben ik is benieuwd se, volgens mij is die specifieke balcontrole serieus aangepakt geweest, en wss daarom dat 1 v 1 zo slecht gaat (voor mij althans), en je verplicht bent om in driehoekjes te spelen (en ja ik weet dat dit de basis is om de bal vlot rond te tikken) maar 1 v1 duels ben ik dus zo slecht, mijn spelers zijn echt veel te passief aan de bal qua bewegingen en dribbels
Je hebt verschillende manieren.

- L1 + rechterstick
- L1 + R1 + rechterstick
- Gewoon rechterstick naar een richting flikken of inhouden voor balrol

Kijk deze 10 easy tricks alvast eens.

Zou heel triest zijn van EA dat zij spelers gaan bestraffen om iets dat hun eigen schuld is. Glitches in games zijn hun verantwoordelijkheid, je kan echt niemand een straf opleggen door iets dat niet correct werk en waar misbruik van gemaakt wordt. Alle ze kunnen dat wel maar daar maakt ge uzelf echt niet populair mee. Dusja zou me sterk lijken als ze dat gaan doen en hebben ze daar nog minder in hun kopke zitten dan ik dacht.
Dat gebeurd zeker. Doen ze al jaren bij NBA 2k enz ook. Mensen die glitched gebruiken om sneller beter te worden. Om meer coins enz te krijgen. Is het zelfde als coins overmaken imo.

Speel eerlijk of speel niet 👋

Rabiot gekocht en wat een verbetering op mijn middenveld. Eindelijk eens wat snelheid. Ik lees overal wel dat snelheid er minder toe doet maar je moet eens met een centrale middenveld/verdediging spelen van in de 60 pac.

Die Rabiot gaat dan ook nog eens op zijn eentje de 16 in waardoor er vaker een mannetje extra heb wat ook zeer leuk is. Mijn vorige deed dat niet. Was wel traag dus misschien probeerde hij wel maar kwam hij er gewoon nooit op tijd.

Zou toch maar niet proberen 😉

FB1HGRxWQAU9ypG
Omg, das gewoon een permban voor eventjes u te laten uittimen, vindk wel erg, ze cheaten, ook erg, maar wel zware straf

Je hebt verschillende manieren.

- L1 + rechterstick
- L1 + R1 + rechterstick
- Gewoon rechterstick naar een richting flikken of inhouden voor balrol

Kijk deze 10 easy tricks alvast eens.
Thx man, is de basis mss, maar als dat al niet goed zit kan t ni missen dat het soms zo slecht gaat

Omg, das gewoon een permban voor eventjes u te laten uittimen, vindk wel erg, ze cheaten, ook erg, maar wel zware straf
Het is niet uw even laten uit timen. Je moet echt dashborden dacht ik, en dit doen ze ook niet als je het 1x doet. Deze dude deed dit al langer dan 1 week. Dit is in mijn ogen het zelfde als een aim bot in COD. Dus terecht die ban.

Dat gebeurd zeker. Doen ze al jaren bij NBA 2k enz ook. Mensen die glitched gebruiken om sneller beter te worden. Om meer coins enz te krijgen. Is het zelfde als coins overmaken imo.

Speel eerlijk of speel niet 👋
Dat is zeer triest, het is aan de ontwikkelaars dat zo zaken niet kunnen gebeuren. Iemand bestraffen voor je eigen onbekwaamheid.. "top".
Als iemand aan de hand van een cheat engine of via hacks op zijn console of PC zich voort helpt, dat is not done inderdaad. Maar als EA niet deftig hun spel kan uitwerken en testen dan moeten ze maar in eigen boezem kijken en desnoods die personen gewoon terug resette naar DIV 10. Maar bannen hell no, zij zijn zelf verantwoordelijk niet de andere. Wordt in zo veel games misbruik gemaakt van glitches, zoals COD, worden toch ook neit gebanned, die moeten gewoon zien die glitch asap te fixen.

Echt moeite deze FIFA om hem plezant te vinden. Weekend league is gewoon ni leuk meer, wins halen en dan own goals maken voor rewards wtf.. Playoffs/WL is telkens voor mij ok aantal wins, rest weggeven want die andere rank is toch te hoog.. Sommige van mijn vrienden geraken er dan nog niet in terwijl ze wel beter zijn dan mij. Nee dit ga ik niet volhouden lol
En met traden eens ik de spelers heb die ik wil ben ik het ook beu ai ai

Echt moeite deze FIFA om hem plezant te vinden. Weekend league is gewoon ni leuk meer, wins halen en dan own goals maken voor rewards wtf.. Playoffs/WL is telkens voor mij ok aantal wins, rest weggeven want die andere rank is toch te hoog.. Sommige van mijn vrienden geraken er dan nog niet in terwijl ze wel beter zijn dan mij. Nee dit ga ik niet volhouden lol
En met traden eens ik de spelers heb die ik wil ben ik het ook beu ai ai
Geef het 2 maand en iedereen wil terug naar 21 versie/style

Ik weer niet of EA beseft wat voor een gedrocht het heeft uitgekotst, maar geef dit 2 maanden en niemand speelt dit nog met plezier met dit rivals systeem en WL enzo... Zit je in een slechte streak dan drop je, en hard, hier blijf je gewoon hangen en ter plaatse trappelen, niks fun aan

Over slechte reclame gesproken, dit is geen crowd pleaser, enkel voor pros in de game

Terug
Bovenaan