Je hebt verschillende manieren.Ok, ik ga nu eens de meest domme vraag stellen van heel de thread, hier komt ie :
Hoe doet ge de bal afwijken naar een bepaalde richting met een joystick? Ik heb altijd geweten dat je kon 'dribbelen' met de rechter joystick...
Ge moet eens proberen met een manneke met de bal aan de voet en dan, ik zeg maar rechts, de joystick induwen...
Vroeger nam dit de bal mee naar die richting, en nu gebeurt er niets... Aleja niet waar, er gebeurt de meeste keren niets, soms doet ie het dan wel, maar meestal dus niet. Hoe dribbelen jullie maw, ik heb de schouderknoppen één voor één uitgetest samen met de rechter joystick naar een bepaalde kant te duwen
De reden waarvoor ik dit wil gebruiken is om als er een tegenstander tegenover u staat de bal naar een bepaalde richting te trekken om zo iemand anders te kunnen aanspelen, zeg maar u vrij spelen...
Ik weet het, het is een noob vraag, maar ik wil dat jullie hier nu is ne keer een antwoord op geven hoe jullie dit doen
Linker en rechter joystick samen in 1 richting duwen lukt ook niet geweldig
Nu zit ik gelijk kweeni wa aan die rechter joystick te duwen, het enige dat gebeurt is zowat over de bal stappen of rond de as draaien
Nu ben ik is benieuwd se, volgens mij is die specifieke balcontrole serieus aangepakt geweest, en wss daarom dat 1 v 1 zo slecht gaat (voor mij althans), en je verplicht bent om in driehoekjes te spelen (en ja ik weet dat dit de basis is om de bal vlot rond te tikken) maar 1 v1 duels ben ik dus zo slecht, mijn spelers zijn echt veel te passief aan de bal qua bewegingen en dribbels
- L1 + rechterstick
- L1 + R1 + rechterstick
- Gewoon rechterstick naar een richting flikken of inhouden voor balrol
Kijk deze 10 easy tricks alvast eens.