FIFA 22

FIFA 22

Wat mijn gedachtengang is
Dat is dikke zever. Scripting zit al zo lang in fifa. In career en online seasons heb je daar minder of geen last van maar 2 of 3 jaar terug is er eens iets gelekt dat scripting wel degelijk in werking gaat in FUT als je een achterstand hebt of een team van een paar ratings minder. Squad battles is hier het grootste voorbeeld van. Wat de AI daar soms uitsteekt om toch maar een goal te maken. Om nog maar te zwijgen van chemgate x aantal jaar terug.

Natuurlijk zijn er spelers die zich veel beter aan de meta kunnen aanpassen dan anderen en tactiek helpt zeker voor een groot deel en gaat je soms ook een extra overwinning bezorgen. Maar EA gaat geen gamemode die 1.6 biljoen oplevert(fifa21) aan het toeval overlaten. Maar ik vind fut nog altijd wel tof, ik wil niet alleen negatief zijn. De grind, objectives en competie maken het nog altijd intressant voor mij. Maar als je liever gewoon voetbal speelt zonder veel zever kan ik alleen maar online seasons aanraden voor sommige hier.

Hopelijk niemand hier de no loss glitch gedaan. EA is onderweg met de BAN hamer
Ik hoop niet dat ze gaan bannen voor gefoefel via de online friendlies. Daar heb ik voor loyalty +1 chem tijdens de hybrid sbc’s telkens matchen na 5 minuten verlaten. Was wel eerste twee dagen van het spel al.

Hopelijk niemand hier de no loss glitch gedaan. EA is onderweg met de BAN hamer
Heb em niet gedaan, maar als EA die mensen banned, zijn ze het domste bedrijf dat ik ken. Je gaat en kan echt geen spelers bannen omdat ze een glitch gebruikt hebben die ze zelf innde game hebben laten zitten. Tenzij er sprake is van cheaten of een cheat engine door middel van iets 3the party is bannen van deze mensen belachelijk.

Toeme e gisteren Milito aan 188k niet gekocht, kwam trouwens paar k te kort omdat ik helft van men coins invest heb in kaarten voor te flippen.
Staat natuurlijk nu aan 250k constant :wallbash:

Gisteren 70k gehaald uit traden met managers en contracten.
Zit echt meer op die market dan dat ik effectief matchen speel. Zal nog mogen effort doen vandaag voor mijn sb's te doen allemaal voor elite 3 max te halen.

Dat traden met managers heb ik een weekje gevolgd maar snap niet echt dat er zoveel winst uit te halen valt. die markt bv van de premier league, sinds ik het heb opgevolgd, blijven die prijzen van managers zakken en zakken. Van lique 1 en serie A ligt al helemaal plat. Alleen duitsland kun je wss nog coins met maken? of bekijk ik dat verkeerd?

Dat traden met managers heb ik een weekje gevolgd maar snap niet echt dat er zoveel winst uit te halen valt. die markt bv van de premier league, sinds ik het heb opgevolgd, blijven die prijzen van managers zakken en zakken. Van lique 1 en serie A ligt al helemaal plat. Alleen duitsland kun je wss nog coins met maken? of bekijk ik dat verkeerd?
Ik trade hier constant op Ligue 1, de rest ligt inderdaad op zijn gat en bundes is wel duur.
Hangt ook af van platform, maar eigenlijk moet je kijken wat de goedkoopste rare manager is van de top 5 leagues.
Neem als voorbeeld bij xbox is dit rond de 1100 coins voor ligue 1. De managers pick ik op voor 250 tot 400 coins en die league kaarten kan je kopen voor 150 bid.

Niet kijken naar common kaarten, het kan zijn dat er soms managers voorbij komen voor 700 coins. Maar als ze normaal voor 1.1k gan koop ik die gewoon op en list ik die terug. Moet wel zeggen dat voor ik ga slapen rond 22u mijn managers list voor 6u en in de ochtend zijn die kwasi allemaal verkocht. Sochtens en overdag verkopen die amper. Maar het kan zijn dat er zodanig veel deze methode doen op jou platform dat er geen winst uit te halen valt. En ik veronderstel dat je op ps5 ga zitten. Ken er heel veel die op pc spelen dat dit nog beter werkt dan op xbox.

Ok, ik ga nu eens de meest domme vraag stellen van heel de thread, hier komt ie :

Hoe doet ge de bal afwijken naar een bepaalde richting met een joystick? Ik heb altijd geweten dat je kon 'dribbelen' met de rechter joystick...

Ge moet eens proberen met een manneke met de bal aan de voet en dan, ik zeg maar rechts, de joystick induwen...

Vroeger nam dit de bal mee naar die richting, en nu gebeurt er niets... Aleja niet waar, er gebeurt de meeste keren niets, soms doet ie het dan wel, maar meestal dus niet. Hoe dribbelen jullie maw, ik heb de schouderknoppen één voor één uitgetest samen met de rechter joystick naar een bepaalde kant te duwen

De reden waarvoor ik dit wil gebruiken is om als er een tegenstander tegenover u staat de bal naar een bepaalde richting te trekken om zo iemand anders te kunnen aanspelen, zeg maar u vrij spelen...

Ik weet het, het is een noob vraag, maar ik wil dat jullie hier nu is ne keer een antwoord op geven hoe jullie dit doen

Linker en rechter joystick samen in 1 richting duwen lukt ook niet geweldig

Nu zit ik gelijk kweeni wa aan die rechter joystick te duwen, het enige dat gebeurt is zowat over de bal stappen of rond de as draaien

Nu ben ik is benieuwd se, volgens mij is die specifieke balcontrole serieus aangepakt geweest, en wss daarom dat 1 v 1 zo slecht gaat (voor mij althans), en je verplicht bent om in driehoekjes te spelen (en ja ik weet dat dit de basis is om de bal vlot rond te tikken) maar 1 v1 duels ben ik dus zo slecht, mijn spelers zijn echt veel te passief aan de bal qua bewegingen en dribbels

das fake,die rechtste is van fifa 21
Zou toch maar niet proberen 😉

FB1HGRxWQAU9ypG

Zou heel triest zijn van EA dat zij spelers gaan bestraffen om iets dat hun eigen schuld is. Glitches in games zijn hun verantwoordelijkheid, je kan echt niemand een straf opleggen door iets dat niet correct werk en waar misbruik van gemaakt wordt. Alle ze kunnen dat wel maar daar maakt ge uzelf echt niet populair mee. Dusja zou me sterk lijken als ze dat gaan doen en hebben ze daar nog minder in hun kopke zitten dan ik dacht.

Zou toch maar niet proberen 😉

FB1HGRxWQAU9ypG
Breaking the rules lol, welke regel? De regel, die dat zegt dat ge niet moogt disconnecten? Triestige plantjes daar bij EA, kunnen zo iets simpel nog niet deftig implementeren en testen ( wetende dat die feature al 10 jaar bestaat, dus hoe kan da zelf niet werken ) en dan nog op een ander gaan steken, jonges toch, als er één bedrijf is waarvan ik hoop dat die ooit geen iet serieus voor emme is het EA toch ze.

Terug
Bovenaan