FIFA 22

FIFA 22

Keepers laten toch meer binnen nu alvast, of ik moet plots weten hoe te scoren :unsure:

9 packs nog voor voor dit weekend open te doen.
Ben nog wat verder aan het traden met die managers ook, in de ochtend en dag verkopen die voor geen meter. Maar in de nacht als zoete broodjes. Dus dan maar overdag ze allemaal opkopen en listen voor ik naar bed ga.

Nog handige tip gehad van een maat, lijkt vooral wel goe te werken op ps5 en pc de methode. Die 28 contracte kope aan 300 coins en sellen tijdens WL aan 600 coins. Tijdens WL verkopen die insane en heeft daarmee rond de 400k coins gemaakt.

Gisteren nog Lozano gekocht, speelt toch ook wel lekker die inform kaart.

Alle het nieuwe team staat klaar, is wel eens een verademing iets compleet anders te spelen.

245316043_424341155977770_6635651327785202753_n.jpg

Kluivert Giggs Van Nistelrooy low budget icons :) Sommige gold cards spelen beter dan die toch ..
Toch goed dat je gewonnen hebt :)

Ik wacht tot straks met mijn packs open te doen, dan komen er normaal nieuwe kaarten in de packs.
Heb wel 94 contracten aan 600 coins gelist, aangezien WL gestart is. Daarnet al deel verkocht ervan.

Tot wannezr kan je u plaatsen via dut champions tot wknd league? Dat is dien beker zeker. Heb nu 2 loss en 4 wins.

EDIT: Ok denk dat ik het snap. Gewoon elke vrijdag start een weekend league via champions finals. Zit nu aan 3 los en 4 wins dus moet nog 1 keer winnen om me te plaatsen maar dat zal dan die van volgende week zijn.

Wat als je 9 matchen zijn opgespeeld? Gewoon terug 1500 punten verzamelen? En kan je dan ineens volgende week terug spelen of moet je wachten tot seizoen gedaan is binnen 26dagen?

Laatst bewerkt:
Ik ben echt te slecht in deze Fifa, om maar iets te bereiken xD
Zal bij mij de trophies en Plat afwerken zijn en terug naar gewone SP game :p

Tot wannezr kan je u plaatsen via dut champions tot wknd league? Dat is dien beker zeker. Heb nu 2 loss en 4 wins.

EDIT: Ok denk dat ik het snap. Gewoon elke vrijdag start een weekend league via champions finals. Zit nu aan 3 los en 4 wins dus moet nog 1 keer winnen om me te plaatsen maar dat zal dan die van volgende week zijn.

Wat als je 9 matchen zijn opgespeeld? Gewoon terug 1500 punten verzamelen? En kan je dan ineens volgende week terug spelen of moet je wachten tot seizoen gedaan is binnen 26dagen?

Denk zelfs dat je nog aan deze WL kunt meedoen, je kunt pas je toegang 'unlocken' als de WL begonnen is, dus je hebt tijd tot zondag normaal gezien. Je moet elke week 1500 punten verzamelen. via WL is dat niet zo moeilijk trouwens

Denk zelfs dat je nog aan deze WL kunt meedoen, je kunt pas je toegang 'unlocken' als de WL begonnen is, dus je hebt tijd tot zondag normaal gezien. Je moet elke week 1500 punten verzamelen. via WL is dat niet zo moeilijk trouwens
Via weekend league heb ik inderdaad gezien dat je die punten zo krijgt of toch tenminstte 500. Voor andere geval vind ik 1500 best veel. Bedankt voor de uitleg. Eerste keer terug fifa op de PS aangezien ik enkel switcht speelde afgelopen paar jaar.

Hopelijk kan ik me nog plaatsen.

Terug
Bovenaan