Stefan_Gaming_BE
Well-known member
wanneer je wilt, op = opStaat daar ne limiet op wnr ge uw plaatsingsmatchen moet uitspelen, bijvoorbeeld voor de start van een WL, of mag je dit doen zolang het seizoen loopt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer je wilt, op = opStaat daar ne limiet op wnr ge uw plaatsingsmatchen moet uitspelen, bijvoorbeeld voor de start van een WL, of mag je dit doen zolang het seizoen loopt?
Vandaag/Morgen (neymar was vanmiddag 910k)Net de nieuwe marquées gedaan en deze klepper gepackt. Wanneer zou ik hem het beste verkopen? Dan kan ik in de plaats pogba de Bruyne en kante kopen.

Je zit toch al lekker in div6, nie mis toch.L's stapelen zich op, ik ben precies al maxed in div 6
Ik verlies liever paar kere om dan schoon serieke te winnen, zo vind ik het ni fun om spelenJe zit toch al lekker in div6, nie mis toch.
Ben ook geen fan van dit systeem tbh, als je er nie op je plek zit moe je er niet blijven zitten ook. Gaat binnen paar maand wel wat veranderen als de al de goeie in div 1 / 2 en 3 zitten.Ik verlies liever paar kere om dan schoon serieke te winnen, zo vind ik het ni fun om spelen
Gisteren geeneen W, vandaag al 1tje,zelf al sta ik voor krijg ik nog op men doos
Ma das juist het ding, ipv terug te vallen naar 'waar ge thuis hoort', gaan die da ge verslagen hebt naar u komen dus betere rewards voor iedereenBen ook geen fan van dit systeem tbh, als je er nie op je plek zit moe je er niet blijven zitten ook. Gaat binnen paar maand wel wat veranderen als de al de goeie in div 1 / 2 en 3 zitten.
ik vind het een win/win systeem. Win nu ook wa minder in div 2 rank 1 ma maandag is da weer in orde en ga ik na div 1Heb daar toch andere kijk op, je zit bv in div 3 door veel geluk en je kan gewoon heel seizoen geen match meer winnen. Veel win win is daar niet aan en dan stop je gewoon met Fifa. Ik zou persoonlijk al geen zin meer hebben als ik elke match op mijn donder zou krijgen omdat ik met geluk in die div zou zitten. Dan mogen ze mij wel dikke vette kaart geven mocht ik nog willen spelen als reward.Ma das juist het ding, ipv terug te vallen naar 'waar ge thuis hoort', gaan die da ge verslagen hebt naar u komen dus betere rewards voor iedereenik vind het een win/win systeem. Win nu ook wa minder in div 2 rank 1 ma maandag is da weer in orde en ga ik na div 1