FIFA 22

FIFA 22

Heb vooral veel coins gepakt met die sbc, heb voor dat hij uitkwam heel wat bayeren kaarten gekocht heel cheap en voor dubbel van de prijs verkocht.

Sterling gekregen dankzij de Graeilish SBC. Wel untradable en heb geen premier league team. Maar goed eerste keer dat ik zo'n dikke vette vis krijg dus toch beetje blij.

Ik verlies liever paar kere om dan schoon serieke te winnen, zo vind ik het ni fun om spelen

Gisteren geeneen W, vandaag al 1tje,zelf al sta ik voor krijg ik nog op men doos
Ben ook geen fan van dit systeem tbh, als je er nie op je plek zit moe je er niet blijven zitten ook. Gaat binnen paar maand wel wat veranderen als de al de goeie in div 1 / 2 en 3 zitten.

Ben ook geen fan van dit systeem tbh, als je er nie op je plek zit moe je er niet blijven zitten ook. Gaat binnen paar maand wel wat veranderen als de al de goeie in div 1 / 2 en 3 zitten.
Ma das juist het ding, ipv terug te vallen naar 'waar ge thuis hoort', gaan die da ge verslagen hebt naar u komen dus betere rewards voor iedereen 😁 ik vind het een win/win systeem. Win nu ook wa minder in div 2 rank 1 ma maandag is da weer in orde en ga ik na div 1

Ma das juist het ding, ipv terug te vallen naar 'waar ge thuis hoort', gaan die da ge verslagen hebt naar u komen dus betere rewards voor iedereen 😁 ik vind het een win/win systeem. Win nu ook wa minder in div 2 rank 1 ma maandag is da weer in orde en ga ik na div 1
Heb daar toch andere kijk op, je zit bv in div 3 door veel geluk en je kan gewoon heel seizoen geen match meer winnen. Veel win win is daar niet aan en dan stop je gewoon met Fifa. Ik zou persoonlijk al geen zin meer hebben als ik elke match op mijn donder zou krijgen omdat ik met geluk in die div zou zitten. Dan mogen ze mij wel dikke vette kaart geven mocht ik nog willen spelen als reward.

Dit dus, ge moet maar ergens in een hoge div zitten waar ge niks meer wint, SB geef ik geen fuck om, das saai en scripted 300 ten honderd, en dan zijt ge er zowat, ik speel 90% dus rivals normaal gezien, zelf dit hebben ze naar de kloten geholpen, tjah alles om de pros hun zin te geven en hun te laten ballen in hun ivory tower leagueje

Dees is echt fucked up

Als je tot divisie 6 geraakt, dan gaan er toch heus matchen zijn die je wel eens kan winnen? Het is niet alsof je ineens een totale noob bent he.

Uit miserie een plaatsingsmatch gespeeld waarbij de tegenstander wel wat van mijn niveau was, maarja in de overtime krijg ik altijd ne fermen drol gedraaid van 3 a 4 goals, ik kom meestal nog terug maar strand dan op 1 goal ofzo :unsure:

Terug
Bovenaan