Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok het kan dus beter haha. In men tradable electrum pack zat gen bal dan he.. typischIk zal een tijdje niet meer klagen over mijn pack luck.
Net die tweede optie gekozen van DR rewards, zit in div 6. Bruno Fernandes en Joe Gomez in hetzelfde pack.
Ik zet ze ook op die stand en vind da wel goed. Ze komen mee verdedigen, maar op de MID, niet helemaal terug en dat is best goed vind ik.Welke instructies geven jullie aan jullie wingers? Ik zet die vaak op "come back on defence", maar ik heb sterk de indruk dat die dat nooit doen. Op vorige fifa's had ik daar veel meer aan. Nog iemand dezelfde ervaring?
Ik vond met momente Grealish beter spelen dan Rashford.Mijn Team. Zou Grealish nog graag vervangen door Rashford, maar voorlopig niet genoeg coins:
![]()
![]()
LekkerIk zal een tijdje niet meer klagen over mijn pack luck.
Net die tweede optie gekozen van DR rewards, zit in div 6. Bruno Fernandes en Joe Gomez in hetzelfde pack.
Ik wil em wel anders xDRomero (waar ik geen zak mee ben)
Damn, was da tradable geweest..Bij mij Van Dijk en LLoris in die pack, ook de untradable optie gekozen met 18k er bij.
Ja inderdaad. Heb ook een Serie A team, dus kan hem eigenlijk niet gebruiken.Damn, was da tradable geweest..
Als je Jesus kunt verkopen en er niet tevreden van bent gewoon verkopen dan? 220K coins atm.Eerder luxeprob idd. Twijfel om hem bij te houden en gerichten aan te kopel voor men team. Maar echt veel mensen gebruiken hem dus slecht zal ie niet zijn. Heb al wel totw jesus zelfde positie dus ideaal is het niet.