FIFA 22

FIFA 22

Ik vind seasons ook veel chiller als ge zoals ik eens in de zoveel tijd eens wat matchkes speelt. FUT is een fulltime hobby als ge een deftig team wilt hebben. Ik begrijp de aantrekkingskracht van WL, Rivals en heel die reutemeteut niet echt. Laat mij 3-4 matchkes op een dag spelen, en ik heb het wel gehad. 50 op een week of 30(?) in een weekend neigt echt naar compulsief FIFA spelen in mijn ogen. :P

Ik vind seasons ook veel chiller als ge zoals ik eens in de zoveel tijd eens wat matchkes speelt. FUT is een fulltime hobby als ge een deftig team wilt hebben. Ik begrijp de aantrekkingskracht van WL, Rivals en heel die reutemeteut niet echt. Laat mij 3-4 matchkes op een dag spelen, en ik heb het wel gehad. 50 op een week of 30(?) in een weekend neigt echt naar compulsief FIFA spelen in mijn ogen. :p
Ik speel FUT en denk niet dat ik op een week meer als 15 matchen speel. Vorig jaar zelfs volledig First owner gegaan en op het einde had ik toch een dikke ploeg.

Ik vind seasons ook veel chiller als ge zoals ik eens in de zoveel tijd eens wat matchkes speelt. FUT is een fulltime hobby als ge een deftig team wilt hebben. Ik begrijp de aantrekkingskracht van WL, Rivals en heel die reutemeteut niet echt. Laat mij 3-4 matchkes op een dag spelen, en ik heb het wel gehad. 50 op een week of 30(?) in een weekend neigt echt naar compulsief FIFA spelen in mijn ogen. :p
Ik heb vorig jaar volgens mij 2 of 3 WL's gespeeld, en dan nog niet eens de volledige 30 matches (zijn er nu max 20), dan kreeg je ook al rewards.
Maar ja, als ge genoeg hebt aan seasons moet je inderdaad misschien maar geen FUT spelen. FUT is heel leuk, maar ik vraag me soms ook af of ik nu Fifa opstart omdat ik wil sjotten of omdat ik FOMO heb.

Ik heb vorig jaar volgens mij 2 of 3 WL's gespeeld, en dan nog niet eens de volledige 30 matches (zijn er nu max 20), dan kreeg je ook al rewards.
Maar ja, als ge genoeg hebt aan seasons moet je inderdaad misschien maar geen FUT spelen. FUT is heel leuk, maar ik vraag me soms ook af of ik nu Fifa opstart omdat ik wil sjotten of omdat ik FOMO heb.
This, fomo ken het gevoel. Dan doen ze wel goed met FUT.. speel je nu 3 maand niet kan je wel probleemloos inpikken maar toch altijd fomo :)

Ale we wandelen door de divisies nu, krijg ook wel veel meer dutsen en dutsen teams. Al helpt EA ze wel een handje, zo magisch voor de voetjes rollen naar die alleenstaande man voor doel. Toch al paar doen rage quiten ook :rofl: Ondertussen imobile erbij gezet in de spits. Wat een afstand schoten dat die kerel doet is hemels, en ja finesse shots. Nu nog aan het traden voor milito ( fut hero ) 250k ongeveer. Zit nu op 201k, ga morgen nog wat managers traden. Heb er deze week al stuk of 50 verkocht aan 1k coins winst.

Wat doe je dan? Golden managers kopen, specifieke league card kopen, die erop zetten en dan voor 1k meer verkopen?

Wat doe je dan? Golden managers kopen, specifieke league card kopen, die erop zetten en dan voor 1k meer verkopen?
Yes vooral de rare ones, gewoon kijken wat de goedkoopste rare kaart is van een league. Bv 1.5k voor een rare manager, dan koop je rare managers voor 250- 400 coins en sommige league kaarten gaan voor 150 coins. En dan verkoop je aan 1.2 of soms 1.7 tot 3k. Hangt af van league tot league en welk platform. Natuurlijk top 5 leagues nemen. Sommige leagues zijn wel geen profit op te maken, bv ITA is het niet waard, bundes zijn league kaarten wel duur maar je maakt nog altijd 600 coins profit, of je kan ze proberen snipen. Veel hebben geen flauw benul van de waarde.

Nu snipe ik ook spelers kaarten met shadow chem op, weten dat een chem kaart 5k kost op xbox. Soms vergeten mensen dat er een chem boost op staat op de speler en verkopen ze hem aan de basis prijs. Kan je zieke deals mee doen. Zo heb ik speler kunne kope voor 900 en verkocht voor 3k.

Tjah de rip off factor is nog altijd niet verdwenen met de nieuwe gameplay

Ge voelt gewoon aan alles dat tegenstander het voordeel krijgt bij momenten

Triest

Hoe schrijf ik me in voor dat tornooi? Wil nog wel meedoen?

Edit: gelukt en volzet nu.

Ben ik nu de enige die al 20 jaar gewoon online seasons speelt en nog niet eens te goei weet wat FUT etc... is? :unsure:
Ik wist niet eens dat dit bestond. Nu ook wat season aan het spelen. Wel een pak makkelijker dan FUT. Al 2 wedstrijden gewonnen. Ok 2x omdat de tegenstander een disconnect had maar toch een win is een win :D

Ik wist niet eens dat dit bestond. Nu ook wat season aan het spelen. Wel een pak makkelijker dan FUT. Al 2 wedstrijden gewonnen. Ok 2x omdat de tegenstander een disconnect had maar toch een win is een win :D

Ik 7 keer op rij verloren, ben ik aan t winnen fucking disconnect van de server.

TOTW Jonathan David is mijn nieuwe spits. Match of 10 mee gespeeld, wat een kaart…

Vorige spitsen waar ik mee speelde: Vardy, Lukaku, Haaland, Lewandowski, Ben Yedder en Werner.

Die laatste zit nu op de bank en David stazt erin. Niet zo makkelijk team rond hem te bouwen maar ik vind hem zeker de moeite. Je kan er al zeker en Renato Sanches bijzetten die een belachelijk lage 80 kaart heeft met fantastische stats. Ik zie echt niet meer naar die ratings. Zo veel goede speler die zelfs de 80 amper halen. Lacroix staat in mijn verdediging bv en speelt een pak beter dan een Dias.

Terug
Bovenaan