Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn dan ook een topploeg in europaIk moet in seasons de helft van mijn wedstrijden met Brugge tegen PSG spelen.
, ik heb nog steeds 5uur over van mijn proefversie.Als ge hoge divisie speelt geraakt ge daar rap aan, in div 7 is een ander verhaal, ik heb daar grosso modo 95 matchen voor gespeeld, dan is het minder evident uiteraardis normaal dat je elke week terug je punten moet halen toch..![]()
Ook nul logica in die afstandsschoten.Hoe overpowered zijn finesse afstandsschoten. Wel mooie goals zo, maar damn.
En dan binnen de 16 haalt de keeper er gigantisch veel en moeilijke schoten uit![]()
Na tijd weten ze dit allemaal en ga je enkel nog maar dit zien, er was een Fifa die ook zo was vroeger. Kan enkel het jaartal niet meer zeggen, maar toen waren fines schoten ook zo OP. En probleem is dat 1 mis stap dodelijk kan zijn als ze iets wat ruimte hebben. Vandaar speel ik heel compact, kwasi elke bal moet naar buiten gegeven worden en heb er weinig last van voor de moment.Hoe overpowered zijn finesse afstandsschoten. Wel mooie goals zo, maar damn.
En dan binnen de 16 haalt de keeper er gigantisch veel en moeilijke schoten uit![]()
Net om deze reden vind ik Finesse schoten helemaal niet OP, kan me niet meer herinneren wanneer ik er nog een binnen kreeg.Vandaar speel ik heel compact, kwasi elke bal moet naar buiten gegeven worden en heb er weinig last van voor de moment.
Sommige hebben last met manueel of de AI die soms raar doet, en dan krijg je er veel rond je oren. Nu ben ik daar al op voorzien en kan eigenlijk wel goe manueel verdedigen. L2 of LT inhouden en dan voor hun lopen en blijven staan. Neemt niet weg dat heel wat finesse schoten erin gaan tov als je in de 16, 1 op 1 met de keeper gaat. Dus ja ze zijn wel degelijk OP, ook al krijgen wij er weinig tegen. Als wij finesse schot doen vliegt hij er ook kwasi altijd in tov in de 16 te gaan. Wat me wel opgevallen is, als je 1 op 1 gaat. Je speler klein beetje draaien en dan finesse doen, vliegt er wel wat meer in dan gewoon een trap op doel.Net om deze reden vind ik Finesse schoten helemaal niet OP, kan me niet meer herinneren wanneer ik er nog een binnen kreeg.
Verdediging staat meestal te sterk te verdedigen om deze er laten in te gaan.

Manolas en Ospina er bij en je kan er alles naast zettenKoulibaly is echt een beest als CV. Heb de gewone gouden versie. Jammer dat die buiten Serie A zo moeilijk te linken is.
ik zie niets om in te schrijvenGisteren toch nog met 3 wins achtereenvolgend afgesloten
Nog 2 plaatsen trouwens: https://www.beyondgaming.be/tournaments/fifa-22-nations-league-ps5.4/
Gewoon een knop induwen dacht ikik zie niets om in te schrijven
oke, helemaal vanboven, ik was in het bericht aan het zoeken.. LOLGewoon een knop induwen dacht ik
. En toch al een 6-0 en een 8-1 op mijn doos gekregen. (Ik zit nog altijd in de divisie waar in je start
). Die ene goal van me in de 8-1 viel in de 91e minuut was ik toch blij mee. 2x gewonnen en de ene had geragequit toen ik na 60' 5-0 voor stond. Je kan rekenen hoe slecht die was dat hij van mij zo op zijn doos kreeg en toen ik was ik nog helemaal nieuw die 8-1 had ik toch al 10 wedstrijden of zo gespeeld.