Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet elk mens is even goed in een spel. Laat hem rustig zijn tijd nemen, mijn vrouw zou nog verliezen op amateur.Lol da snap ik ni ze. Op pro win ik met men ogen toe. Wereldklasse is ook al ni veel moeite meer enkel legendary is jah legendary...
Nuja als ge de naarvorenstampeenlopen tactiek van 21 blijft gebruiken durf ik het mss nog snappe![]()
Duim altijd op de joystick hier, al heel mijn leven. Voelt voor mij natuurlijk en ook de knoppen kan je toch blind vinden als je het veel gebruikt.Ik wil is vragen hier, hoe houden jullie de handen op de controller, en dan meerbepaald met het rechterhand?
Ik heb hiernet gemerkt dat als men rechterduim op de joystick rust bij scrimmages dit veel beter werkt, normaal gezien zit de duim aan de 4 knoppen en doe ik redelijk veel met men schouderknoppen met de 2 vingers
Hebben jullie bepaalde techniek hiervoor?
Ja moet dienen tragen bazar nog gewend raken, normaal speel ik snelle toetsen en heb ik bijna nooit balbezit in de +Niet elk mens is even goed in een spel. Laat hem rustig zijn tijd nemen, mijn vrouw zou nog verliezen op amateur.
Niet mee inzitten maat, leren tijd nemen en adapten. Ik speelde ook altijd heel snel, nu is het ook wennen. Dan zo keer terug draaien rond mijn as en ben bal kwijt. Het is ook aanpassen, maar neem gewoon je tijd. Moest ik op ps5 zitten, zou gerust met u wat trainen. Mischien in de toekomst als crossplay komt. En als je wil ventileren doe maar gerust, ik versta da volledig.Ja moet dienen tragen bazar nog gewend raken, normaal speel ik snelle toetsen en heb ik bijna nooit balbezit in de +
Mss is deze editie wel beter om effectief te leren rondtikken, wat ik veel te weinig doe/deed
Soms gaat het goed maar meestal rampzalig
Zit ge op 4 of op 5??Niet mee inzitten maat, leren tijd nemen en adapten. Ik speelde ook altijd heel snel, nu is het ook wennen. Dan zo keer terug draaien rond mijn as en ben bal kwijt. Het is ook aanpassen, maar neem gewoon je tijd. Moest ik op ps5 zitten, zou gerust met u wat trainen. Mischien in de toekomst als crossplay komt. En als je wil ventileren doe maar gerust, ik versta da volledig.
Xbox hier, daarom moest crossplay er zijn konden we wat trainen.Zit ge op 4 of op 5??
Nee elke donderdag. Die milestones wel op het eindeJammer...
Seg vraagje, komen al die rivals rewards pas op het einde van dat seizoen??
Is wel stom dat ge er tussendoor geen kunt openen

Ze kijken ni naar de kwaliteit van u team, enkel naar divisie en locatie.Mij er dan maar eens aan gewaagd. 6 FUT wedstrijden gespeeld, 4 gewonnen en 2 verloren.
1ste verliespartij stond ik tot 80 minuten 2-0 voor, dan rusht hij 2x met Sterling voorbij al mijn verdedigers (die momenteel nog gemiddeld 70 zijn) en in de laatste minuut wijkt de bal op een been van mijn verdediger af en recht in eentje zijn voeten die alleen in de kleine carré staat
Laatste wedstrijd kansloos 3-0 verloren. Het begon weer plots zo tergend traag te lopen. Passes duurden enorm lang, kon nooit in 1 tijd spelen omdat mijn spelers plots telkens 2 maal zo lang over controles deden. Heeft dat dan met lag van de tegenstander te maken?
Ik snap wel nog steeds niet waarom ik met mijn ploegje van gemiddeld 70 zelfs in divisie 10 constant tegen teams rond de 85 moet spelen.
Zitten er nu echt geen teams gelijkwaardig als de mijne in divisie 10?
Ondertussen dus naar divisie 9.
Ja die kan je spelen wanneer je wilt. Je hebt 6 pogingen voor het hele seizoen.Zo dom dat ge 40 dagen moet wachten, en dan maar hopen dat er dan een goeie promo loopt
En wat zijn die 6 attempts van champions, ben nog niet echt mee, heb dus mijn 1500 punten gehaald, kan ik die plaatsingsmatchen spelen wanneer ik wil dan, ik begrijp het ni al te goed
Ja die kan je spelen wanneer je wilt. Je hebt 6 pogingen voor het hele seizoen.