FIFA 22

FIFA 22

Zit dus al nen dag of 3 vast in div 6 checkpoint 1,en 3 dagen geleden vlogen ze erin, ook in co op

Als ik er nu dus 2 op rij kan winnen zit ik in div 5,maar zou ik dat dus wel doen, lmao

Dan ben ik helemaal gejost

Seg en hoeveel kom ik duidelijk voor en wordt het een heen en weer gescoor waarbij ik ALTIJD eindig met 1 punt verschil de match weggegeven, weeral 6-5 verloren hiernet

Plezant

Ik hou de tel niet meer bij

Edit, ik zit blijkbaar op checkpoint 2, dus zo dramatisch is het nog niet, lmao

Laatst bewerkt:
Zit dus al nen dag of 3 vast in div 6 checkpoint 1,en 3 dagen geleden vlogen ze erin, ook in co op

Als ik er nu dus 2 op rij kan winnen zit ik in div 5,maar zou ik dat dus wel doen, lmao

Dan ben ik helemaal gejost

Seg en hoeveel kom ik duidelijk voor en wordt het een heen en weer gescoor waarbij ik ALTIJD eindig met 1 punt verschil de match weggegeven, weeral 6-5 verloren hiernet

Plezant

Ik hou de tel niet meer bij

Edit, ik zit blijkbaar op checkpoint 2, dus zo dramatisch is het nog niet, lmao
Ik wil u niet tonen wat ik mee gemaakt heb man, heb letterlijk mijn console uitgeduwd. Nog nooit zo hard geneukt geweest door EA. Heel match sta ik 1-0 voor, ging mooi op en neer. 2de helft hij loopt heel mijn flank af, snijd naar binnen en kom uit met de keeper. Hij red de bal en zie hem ineens in de lucht vliegen en in men doel. Had gewoon geen zin meer dan, verdedigers plots gaten laten tot en met en natuurlijk 1-2. Heb em afgeduwd en niet meer gespeeld vandaag en gaan traden.

Ik wil u niet tonen wat ik mee gemaakt heb man, heb letterlijk mijn console uitgeduwd. Nog nooit zo hard geneukt geweest door EA. Heel match sta ik 1-0 voor, ging mooi op en neer. 2de helft hij loopt heel mijn flank af, snijd naar binnen en kom uit met de keeper. Hij red de bal en zie hem ineens in de lucht vliegen en in men doel. Had gewoon geen zin meer dan, verdedigers plots gaten laten tot en met en natuurlijk 1-2. Heb em afgeduwd en niet meer gespeeld vandaag en gaan traden.
EA verkent nieuwe markten (aleja nieuw), de nieuwste frustro game

Deze editie spant de kroon

Hoeveel keer sta ik voor, en maakt die kerel nog gelijk of de winning goal direct erbij, ik kan het letterlijk niet meer op 10 handen tellen

EA verkent nieuwe markten (aleja nieuw), de nieuwste frustro game

Deze editie spant de kroon

Hoeveel keer sta ik voor, en maakt die kerel nog gelijk of de winning goal direct erbij, ik kan het letterlijk niet meer op 10 handen tellen
Heb dat in 2 richtingen. Meermaals gewonnen/verloren in blessuretijd.

ah zo dat maakt de zaak complexer ik keek enkel naar de positieve linken niet naar de slechte

mijn manager is ook een braziliaan dus daar krijgt Jesus nog een +1tje van
Klopt, tis niet enkel de goeie maar ook de slechte die tellen, hoe meer links op 1 speler hoe beter ze gaan moeten zijn. Normaal zou Jesus 6 hebben, maar door je Manager en Loyalty zal die idd 8 zijn.

Div 5, rang 2 ondertussen. Pack luck begint ook te komen. 2 rare packs, 1 tradeable, 1 untreadable door SBC en objectives.

Tradeable: Ruben dias
Untradeable: Salah

Ook rank 2 gehaald in WL, red picks waren navas, muller en raphinha.

In andere packs alleen gravenbech special card dat benoemswaardig is...

De game heeft allerlei vertragingsmaneuvres die mij dus echt niet aan staan als ge vlot wilt spelen...

De keeper neemt soms pas na 3 seconden een commando over bij het uittrappen, bij vrijschoppen etc. hetzelfde, passes die 2 seconden later pas gegeven worden bij vrije doorgang, etc.

Dit neemt alle spontaneïteit uit het spel, ok ze willen dat we hier combineren, maar in t echt worden er ook wel goals gemaakt op snelle spelhervattingen

Dit is precies een spel voor bejaarden, knopje induwen, gazetje lezen en dan pas doorspelen, dit is veels te sloom naar mijn goesting

Oh en kent er iemand een cursus hoe ge als een shmet moet spelen? Ik kom alleen maar shmetten (aka klootzakskes) tegen die een gans arsenaal hebben van tackelen, vertragen, rondtikken, etc. om hun precious win te hebben

Fifa21 is nog niet van mijn console gedaan, het zal eerder deze worden die zal vliegen...

En dat ronddraaien rond de as, wie heeft dat hier uitgevonden en in de game gebracht, azo traag

Laatst bewerkt:
De game heeft allerlei vertragingsmaneuvres die mij dus echt niet aan staan als ge vlot wilt spelen...

De keeper neemt soms pas na 3 seconden een commando over bij het uittrappen, bij vrijschoppen etc. hetzelfde, passes die 2 seconden later pas gegeven worden bij vrije doorgang, etc.

Dit neemt alle spontaneïteit uit het spel, ok ze willen dat we hier combineren, maar in t echt worden er ook wel goals gemaakt op snelle spelhervattingen

Dit is precies een spel voor bejaarden, knopje induwen, gazetje lezen en dan pas doorspelen, dit is veels te sloom naar mijn goesting

Oh en kent er iemand een cursus hoe ge als een shmet moet spelen? Ik kom alleen maar shmetten (aka klootzakskes) tegen die een gans arsenaal hebben van tackelen, vertragen, rondtikken, etc. om hun precious win te hebben

Fifa21 is nog niet van mijn console gedaan, het zal eerder deze worden die zal vliegen...
Gij zijt toch een figuur ze 😂
Oneway street hier
Nu we kunnen veel zagen en klagen over da spel, maar het gaat echt geen Oneway street zijn... der is niemand die elke game benadeeld wordt en de tegenstander nooit. Ik verlies zelf ver alles en ik ga da ook niet claimen, ik zie kik serieus wa zaken mis gaan bij mijn tegenstander ook ze, zelf al ga ik 1-3 onderuit. Fifa voelt gewoon heel vak shit aan en hoe slechter ge zijt hoe harder da stoort en opvalt. (heb het vooral over mezelf dan)

Gij zijt toch een figuur ze 😂
Vertel ik dan leugens misschien? Ik probeer het wat grafischer uit te beelden, maar deze editie is schijt in pakskes, maarja voor wie het vlotjes gaat heeft daar gene last van eh...

En geen oneway street, ge moest ne keer mijn matchen volgen van afgelopen dagen, ge zou wat anders piepen

Vertel ik dan leugens misschien? Ik probeer het wat grafischer uit te beelden, maar deze editie is schijt in pakskes, maarja voor wie het vlotjes gaat heeft daar gene last van eh...

En geen oneway street, ge moest ne keer mijn matchen volgen van afgelopen dagen, ge zou wat anders piepen
Ik zit zelf in DIV7 al een hele week en verlies 80% van mijn games. Ja ik heb me al vaak bestolen gevonden, maar ik heb ook mijn tegenstander al vaak zien bestolen worden, resulteerde niet altijd in een loss voor hem, voor mij jammer genoeg wel. Maar ik weet ook gewoon dat ik niet super goed ben, ik suck in het afwerken in doel, kansen maken en verdedigen lukt vrij goed, tenzij ze echt een pak beter spelen dan niet. Ik weet dus dat ondanks dat ik soms pech heb en het unfair voelt als ik de statestieken er bij pak het vaak gewoon aan mezelf ligt en ik gewoon moet leren afwerken. Dus ja IMO vertelt ge leugens, het spel gaat u niet af, dat merken we.. mij gaat deze editie ook niet goed af, maar dat heb je nu eenmaal, de ene game is de andere niet. Het verschil is dat ik het herken als falen van mezelf en jij het spel afkraakt op elke mogelijke manier omdat het niet aan jou kan liggen. Ik vloek hier ook vaak ze en spel kan ook vaak den boom in, maar meestal achteraf herken ik wel men eigne fouten ook.

Ik zit zelf in DIV7 al een hele week en verlies 80% van mijn games. Ja ik heb me al vaak bestolen gevonden, maar ik heb ook mijn tegenstander al vaak zien bestolen worden, resulteerde niet altijd in een loss voor hem, voor mij jammer genoeg wel. Maar ik weet ook gewoon dat ik niet super goed ben, ik suck in het afwerken in doel, kansen maken en verdedigen lukt vrij goed, tenzij ze echt een pak beter spelen dan niet. Ik weet dus dat ondanks dat ik soms pech heb en het unfair voelt als ik de statestieken er bij pak het vaak gewoon aan mezelf ligt en ik gewoon moet leren afwerken. Dus ja IMO vertelt ge leugens, het spel gaat u niet af, dat merken we.. mij gaat deze editie ook niet goed af, maar dat heb je nu eenmaal, de ene game is de andere niet. Het verschil is dat ik het herken als falen van mezelf en jij het spel afkraakt op elke mogelijke manier omdat het niet aan jou kan liggen. Ik vloek hier ook vaak ze en spel kan ook vaak den boom in, maar meestal achteraf herken ik wel men eigne fouten ook.
Morst ge ooit is een vrienschappelijk matchke wilt spelen om wa non stress practice te krijgen, laat maar weten he. Ik merk da bij veel mense probleme voortkomen uit hun opstelling en tactiek, daar mee prutse kan veel doen.
Ik zat vast in div 6, wa geprutst, naar brede ruit gegaan en zit nu in div 2 op paar wins van div 1.

Player updates zijn wel ferm nu, sommige spelers daarnet in squad battles. Heel wat vlotter en ook stuk sneller, ziet er naar uit dat pace er terug aan het insijpelen is. Zal niet lang meer duren en ga mogen weer timmeren vanachteren en met 4 en 1 cdm mogen spelen en snelle LB en RB.

Van die wingers met hoge dribbel en pace is wel aangenaam, korte bewegingen en versnellen ook wel goed.

Ik ben gene ronald(inh)o in het spel, nooit geweest, maar het spel helpt een stevig handje, laat ik het zo zeggen, om niet vlot te spelen, dat draaien om de as lukt van geen kanten, lang echt lang wachten eer passes gegeven worden, in die mate dat er al 3 man rond staat als ie effectief gegeven wordt, enja die snelle hervattingen die gewoon in de kiem worden gesmoord draagt er allemaal toe bij dat het hier niet lukt

Dit zal wel aan mij liggen als iedereen waartegen ik speel remontadas bij de vleet kan doen, en ik nog geen 2 passes kan geven, ik scoor in 80 procent van mijn matchen, tis dus niet dat ik de weg naar goal niet kan vinden, maar ik vind het zo een gedoe enja rip off bij momenten

Mijn persoonlijke mening uiteraard

Wat mijn gedachtengang is,

99% van de matchen die je verliest ligt aan je zelf. Jij bent slechter dan je tegen standers. Jij spelt verkeerde gameplan tegen je tegenstander. Jij pas je gameplan niet aan op wat je tegenstander doet. Jij maakt verkeerde beslissingen op belangrijke momenten.

Iedereen die denk dat EA je fucked, neem je gameplay op en kijk er eens naar achteraf. En wees eerlijk en kijk wat beter kan en wat je fout doet. De Game is voor iedereen het zelfde, maar als jij uw kop laat zot maken door dingen die er al dan niet zijn, ben je al op voorhand verloren.

Ik meen het, Leer uit je eigen gameplay. Kijk het terug. Je ziet 1000x meer achteraf dan op het moment zelf. En leer daar uit. Zodat je betere beslissingen neemt de volgende keer.

Terug
Bovenaan