FIFA 22

FIFA 22

Welke instructies geven jullie aan jullie wingers? Ik zet die vaak op "come back on defence", maar ik heb sterk de indruk dat die dat nooit doen. Op vorige fifa's had ik daar veel meer aan. Nog iemand dezelfde ervaring?
Ik zet ze ook op die stand en vind da wel goed. Ze komen mee verdedigen, maar op de MID, niet helemaal terug en dat is best goed vind ik.
Op die manie pak ik soms op het midden veld al eens vaker terug da bal af en kan meteen voor spelen, ook als ik moet counteren zijn die wingers beter aangesloten bij de verdediging voor keer te passen.

Mijn Team. Zou Grealish nog graag vervangen door Rashford, maar voorlopig niet genoeg coins:

t1smDNtP

Naamloos.jpg
Ik vond met momente Grealish beter spelen dan Rashford.

Ik twijfel, ik wil tradable gaan met minder coins, maar kweni of het dat gokje waard is. Anderzijds wat is 10K... die pack zal sowieso wel minstens 5-6 k opleveren denk ik toch is dan max 4k dat ik mislopen ben.

Denk da ik net het slechtste pack in men leven geopend heb.
Premium Rare Player Pack van kust mijn gat... allemaal Min Buyout kaarten van 700 coins omdat het niet lager kan...

Dan ziet ge hier weer iedereen dikke kaarten packen Zzzz...

245220351_172881168340308_5084124379496835320_n.png

Best wel wat pack luck vandaag lol. Previewpakketje van 7.5 opengedaan zoals elke dag. Zit daar toch een Dembele in sig. Wel best vervelende situatie aant maken met al die goede kaarten van verschillende competities.

Best wel wat pack luck vandaag lol. Previewpakketje van 7.5 opengedaan zoals elke dag. Zit daar toch een Dembele in sig. Wel best vervelende situatie aant maken met al die goede kaarten van verschillende competities.
Vervelend of luxe probleem? Vervelend vind kik al die fodder in mijn club ja xD

Eerder luxeprob idd. Twijfel om hem bij te houden en gerichten aan te kopel voor men team. Maar echt veel mensen gebruiken hem dus slecht zal ie niet zijn. Heb al wel totw jesus zelfde positie dus ideaal is het niet.

Eerder luxeprob idd. Twijfel om hem bij te houden en gerichten aan te kopel voor men team. Maar echt veel mensen gebruiken hem dus slecht zal ie niet zijn. Heb al wel totw jesus zelfde positie dus ideaal is het niet.
Als je Jesus kunt verkopen en er niet tevreden van bent gewoon verkopen dan? 220K coins atm.

Terug
Bovenaan