FIFA 22

FIFA 22

TOTW Jonathan David is mijn nieuwe spits. Match of 10 mee gespeeld, wat een kaart…

Vorige spitsen waar ik mee speelde: Vardy, Lukaku, Haaland, Lewandowski, Ben Yedder en Werner.

Die laatste zit nu op de bank en David stazt erin. Niet zo makkelijk team rond hem te bouwen maar ik vind hem zeker de moeite. Je kan er al zeker en Renato Sanches bijzetten die een belachelijk lage 80 kaart heeft met fantastische stats. Ik zie echt niet meer naar die ratings. Zo veel goede speler die zelfs de 80 amper halen. Lacroix staat in mijn verdediging bv en speelt een pak beter dan een Dias.
Ik kijk op futbin naar de stats van de spelers, nooit naar rating.

Net Benzema tradable gepacked. Speel met premier league team. Wat doen jullie met dergelijke kaarten? Zeker niet slecht, en brengt wel iets van centen op, maar ook niet genoeg om mijn hele team om te gooien.

Verkopen jullie een kaart die wel iets waard is en niet in standaard ploeg past? Of toch bijhouden voor sbc's of objectives?

Wat me momenteel het meeste tegen steekt aan FUT, en eigenlijk de goesting om te spelen vermindert, is hoeveel dubbele spelers ik nu al ontvang. Ik heb nu iets meer dan 200 spelers in mijn club, had nog 2 dubbels staan van het vorige mega pack dat ik opende. Dus gooi ik die nu maar in een nieuwe SBC, met een pack waar oa een 82+ speler in zit. Uiteraard krijg ik daarvoor weer een speler die ik al heb, Gosens. Dus gooi ik die maar in een gold upgrade, krijg 2 spelers… waarvan wéér een dubbele, Lucas Vazquez. Eigenlijk heb ik nu gewoon 22 spelers weggegooid om van die dubbels uit dat megapack te geraken. Kan die dubbels evengoed volgende keer gewoon discarden.

Net Benzema tradable gepacked. Speel met premier league team. Wat doen jullie met dergelijke kaarten? Zeker niet slecht, en brengt wel iets van centen op, maar ook niet genoeg om mijn hele team om te gooien.

Verkopen jullie een kaart die wel iets waard is en niet in standaard ploeg past? Of toch bijhouden voor sbc's of objectives?
verpatsen en cashen

Verkopen he. Natuurlijk als je echt hoge live sbc s wil doen kan je houden maar ik vraag me af wie die doet? Ik heb wel alle sbc s gedaan van foundation e.d. en daar waren al zotte bij vond ik. Die live sbc s zijn 99% van de tijd zot overrated.

Benzema is ook niet zo goed om een team om te gooien naar mijn mening. Ik speel trouwens ondertussen meestal met een hybrid squad al heb ik ook een PL ploegje maar denk eraan ook daar op te cashen. Ik vind een hybride ploegje leuker. Net uitkijken voor je chem en zwakke plekken.

Mijn hoofdsquad nu is bundesliga, premiere league en ligue 1 gemengd.

Mijn team nu.

image0.png

wow

En dat levert ook 100% chem op? Is dat omdat je de PL spelers samen links onder zitten en de rest primera division? bv Van Dijk en Koundé omwissel zou een pak minder chem opleveren?

Ben nieuw in dit spel. Heb nu een Frans ploegje met Immobile dat geeft me 81 met 94 chem. Als ik volledig frans wil en 100 chem heb ik Lacazette maar Immobile scoort precies iets makkelijker. Dat is neem ik aan dan ook een afweging die je moet maken die 100 chem is niet heilig neem ik aan? Soms gewoon kiezen voor de betere speler?

Ik zie bv dat Dybala maar 7 persoonlijke chem heeft. Dat is geen probleem dan?

wow

En dat levert ook 100% chem op? Is dat omdat je de PL spelers samen links onder zitten en de rest primera division? bv Van Dijk en Koundé omwissel zou een pak minder chem opleveren?

Ben nieuw in dit spel. Heb nu een Frans ploegje met Immobile dat geeft me 81 met 94 chem. Als ik volledig frans wil en 100 chem heb ik Lacazette maar Immobile scoort precies iets makkelijker. Dat is neem ik aan dan ook een afweging die je moet maken die 100 chem is niet heilig neem ik aan? Soms gewoon kiezen voor de betere speler?

Ik zie bv dat Dybala maar 7 persoonlijke chem heeft. Dat is geen probleem dan?
Je moet kijken naar green links. En “hard links” dan krijg je veel chem. Zelfde nationaliteit, competitie of club. Enz.

Zeer knap team Kamperske. Die correa is wel eentje die veel mensen gebruiken, goei stats alleszins maar zelf nog niet gehad, niets van la liga eigenlijk. Dembele is ook zo eentje waar je overal ziet opduiken.

Gebruik je effectief deze formate? Ook deze vind je veel terug bij youtubers, ikzelf had er niet veel succes mee inclusief wijziging custom tactics.

Hierbij mijn hybride teampke momenteel. Zit in divisie 5 ergens vandaag is voor 4 gaan. Chem moet eingelijk op 100. Dit kan met een Pogba maar er is niets dat die doet dat een Tchouameni niet doet en die is pakken goedkoper.

Zeer knap team Kamperske. Die correa is wel eentje die veel mensen gebruiken, goei stats alleszins maar zelf nog niet gehad, niets van la liga eigenlijk. Dembele is ook zo eentje waar je overal ziet opduiken.

Gebruik je effectief deze formate? Ook deze vind je veel terug bij youtubers, ikzelf had er niet veel succes mee inclusief wijziging custom tactics.

Hierbij mijn hybride teampke momenteel. Zit in divisie 5 ergens vandaag is voor 4 gaan. Chem moet eingelijk op 100. Dit kan met een Pogba maar er is niets dat die doet dat een Tchouameni niet doet en die is pakken goedkoper.
Ik zou persoonlijk voor dit dan gaan als je de coins hebt.

persoonlijk.png

Welke instructies geven jullie aan jullie wingers? Ik zet die vaak op "come back on defence", maar ik heb sterk de indruk dat die dat nooit doen. Op vorige fifa's had ik daar veel meer aan. Nog iemand dezelfde ervaring?

Welke instructies geven jullie aan jullie wingers? Ik zet die vaak op "come back on defence", maar ik heb sterk de indruk dat die dat nooit doen. Op vorige fifa's had ik daar veel meer aan. Nog iemand dezelfde ervaring?
Gewoon op default hier, is nog het beste. Heb de indruk hoe meer ik kloot met die instructies des te tammer mijn spelers zijn. Daarom op default doen ze alles wat ze moeten doen als EA mij niet tegen werkt.

Ik zou persoonlijk voor dit dan gaan als je de coins hebt.

persoonlijk.png
Dank om mee te denken. Hier zit inderdaad iets in. Ik had een formatie met David en Ben Yedder maar David was wat mij betreft gewoon een stuk beter. Zeer vlot spelend en mooie pace.

En dan komt het orgelpunt van men opstelling en dat is Zakaria. Het is zonder zever het beste wat ik heb in men team. Ik heb werkelijk bundesliga spelers ingekocht om een team rond hem te bouwen. Als dit kaartje voor 150k zou gaan zou ik het nog kopen. Ik heb hem echter untradable gepacked, net zoals Jesus. Vandaar dat ik ze niet graag elimineer. Cancelo is ook untradable trouwens. Rest is gekocht.

Dit is zeker een mooi alternatief voor men team, nkunku al vaak aan gedacht. Die ga ik is proberen.

Dank om mee te denken. Hier zit inderdaad iets in. Ik had een formatie met David en Ben Yedder maar David was wat mij betreft gewoon een stuk beter. Zeer vlot spelend en mooie pace.

En dan komt het orgelpunt van men opstelling en dat is Zakaria. Het is zonder zever het beste wat ik heb in men team. Ik heb werkelijk bundesliga spelers ingekocht om een team rond hem te bouwen. Als dit kaartje voor 150k zou gaan zou ik het nog kopen. Ik heb hem echter untradable gepacked, net zoals Jesus. Vandaar dat ik ze niet graag elimineer. Cancelo is ook untradable trouwens. Rest is gekocht.

Dit is zeker een mooi alternatief voor men team, nkunku al vaak aan gedacht. Die ga ik is proberen.
Handig te weten dat er kaarten zijn die niet verkocht kunnen worden, zal straks anders nog eens proberen verder sleutelen voor je met de kaarten die op hun positie moeten blijven.

WL playoffs gedaan holy hell wat een sweatfest. Laatste game nog kunnen weggeven.. Finals zelf mag je dan 20x ragequiten je krijgt toch rewards lol gek systeem toch

Ik zal een tijdje niet meer klagen over mijn pack luck.

Net die tweede optie gekozen van DR rewards, zit in div 6. Bruno Fernandes en Joe Gomez in hetzelfde pack.

Division rewards zijn er net. Had in 1 pack (uiteraard untradable) twee totw van engeland.

Romero (waar ik geen zak mee ben) en El Younoussi, samen met Cavani en Rebic. Kan slechter

Terug
Bovenaan