FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
fifa21l9koy.jpg


release: 5 oktober 2020
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

FIFA 21.

FIFA 21 has more ways to play than ever before - including the UEFA Champions League and CONMEBOL Libertadores.

 
Ik heb de PS4 boxed versie en dus op mijn PS5 gratis kunnen opwaarderen. Maar wat enorm ambetant is, is het gegeven dat telkens ik de PS4 schijf insteek (wat moet, ook al is de PS5 verdie digitaal) probeert hij de PS4 versie te installeren naast de PS5. Ik wil dat niet, die storage usage is nutteloos. Installatie stoppen helpt uiteraard, maar dan paar uur erna of dat nu PS5 opstarten is of schijf insteken is na ander spel, begint de installatie opnieuw, grrr!
 
Ik heb de PS4 boxed versie en dus op mijn PS5 gratis kunnen opwaarderen. Maar wat enorm ambetant is, is het gegeven dat telkens ik de PS4 schijf insteek (wat moet, ook al is de PS5 verdie digitaal) probeert hij de PS4 versie te installeren naast de PS5. Ik wil dat niet, die storage usage is nutteloos. Installatie stoppen helpt uiteraard, maar dan paar uur erna of dat nu PS5 opstarten is of schijf insteken is na ander spel, begint de installatie opnieuw, grrr!
Lijkt me wel iets dat ze gaan patchen. maar wel stomme bug. gwn die ps4 versie ff er op laten zetten, of heb je geen plaats meer?
 
Ik had het al op 9lives gezet misschien is dit wel handig voor diegenen die sukkelen met vrijtrappen voor het muurtje, like if you like...


Nu ze er sinds vandaag een mini tutorial bij hebben gezet zal ik mijn methode delen hoe ze er bij mij wel vaak in gaan

Eerste is zoeken naar vol rondje net onder de lat, in den beginne mag dus de ronde cursor de lat niet raken, later is het zelf beter om half de lat mee te hebben, kan je zelf verdedigers mee verschalken...

Dus je zorgt, is niet altijd gemakkelijk, dat de cursor goed staat met linker joystick, mini tikje op rondje, en vanals de aanloop begint druk je enkel de rechter joystick fysiek in, maar zuidelijke richting als ge begrijpt wat ik bedoel...

Dus rechterduim naar beneden en induwen...

Lossen bij impact en ge moet niks meer doen, vliegt er hier 4 op de 10 binnen schat ik...

Try and like...

Is echt de eerste fifa dat zo simpel is voor mij...

En kzeget, soms kan je verdediger onder de lat mee verslagen, gewoon helft op de lat en helft onder de lat...

Met deze methode kan je mooi over het muurtje

Werkt voor mij enkel het beste van zeer dichtbij, hoe dichter hoe liever feitelijk... Van verder is de bal te lang onderweg en heeft de keeper hem vaak

Echt poepsimpel ze, als ik het al kan

Oh ja, en ik druk de joystick pulserend in, if you catch my drift

Dus gewoon tik tik tik tik, en echt induwen naar beneden

Fail/Foolproof als je het goed uitvoert

Werkt beste als de keeper zeker is dat hij niet over het muurtje gaat, kan je serieus mee verrassen, als de keeper achter het muurtje staat heeft hij hem wel 95 percent van den tijd,...

Gewoon wat oefenen is super easy

Ps, gewoon de winkelhaak opzoeken en stabiel houden plus kort tikje op rondje is genoeg

Laat maar weten als het hier lukt
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik speel vaak online samen met een kameraad, en dan tegen 2 tegenstanders.
Maar de laatste weken enorm veel last van LAG. Verkloot te vaak het spel, aangezien ik niet zie wat er gebeurt en dan mijn speler uit positie begint te lopen.
 
Vandaag na ettelijke jaren 9 lives achter mij gelaten. Welkom aan iedereen die mee de oversteek heeft gemaakt 👍 en hopelijk wordt het hier even boeiend en amusant als op 9lives.

En laten we hier verder ragen over fifa 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Op 9lives was ik niet echt actief, maar las ik de FIFA 21-topic regelmatig. Ik zal dus ook hier blijven volgen.

In welke divisie spelen jullie en welke game mode binnen FUT?

Ik speel vooral co-op rivals met een maat en af en toe alleen rivals of SB als er interessante doelstellingen zijn. Ben meer een casual speler die voor het plezier speelt. Speel bijna nooit WL wegens te stresserend en tijdrovend. In rivals ben ik in divisie 6 gestart en zit momenteel al een tijd in divisie 4.
 
Op 9lives was ik niet echt actief, maar las ik de FIFA 21-topic regelmatig. Ik zal dus ook hier blijven volgen.

In welke divisie spelen jullie en welke game mode binnen FUT?

Ik speel vooral co-op rivals met een maat en af en toe alleen rivals of SB als er interessante doelstellingen zijn. Ben meer een casual speler die voor het plezier speelt. Speel bijna nooit WL wegens te stresserend en tijdrovend. In rivals ben ik in divisie 6 gestart en zit momenteel al een tijd in divisie 4.
Hier hetzelfde. Heb heel lang first owner-only gespeeld, maar bij gebrek aan pack luck de laatste tijd nu toch Van Dijk en Alisson gekocht voor mijn team.

Zit nu met dit team:
fifa.jpg


Zou graag ipv Werner iemand op 10 Chem hebben, maar Mbappé is mij veel te duur.
 
Ik speel in een 4-3-2-1 met volgende spelers:

Mané - Werner - Salah
Mount - Pogba IF - Rui Costa
Digne - Varane - Van Dijk - Alexander-Arnold
Alisson

Redelijk veel packluck gehad, o.a. recent 2x de IF Pogba. Ik steek m'n coins ook meestal in icons. Die zakken minder snel in prijs dan de gewone gouden en IF spelers. Hou me verder niet bezig met traden, etc... Gamen moet voor mij om plezier draaien en niet als een extra job 😅

Als je nog wat coins hebt kan je mss een icon spits kopen. De 86 Larsson is betaalbaar en goed.
 
Vandaag na ettelijke jaren 9 lives achter mij gelaten. Welkom aan iedereen die mee de oversteek heeft gemaakt 👍 en hopelijk wordt het hier even boeiend en amusant als op 9lives.

En laten we hier verder ragen over fifa 😂
Hahaha, Lets do...

Hoe was de weekend league hier voor iedereen?

Drops Mic*
 


Hahaha inderdaad, ik zal der voor de eerste keer niet bijzijn dit weekend

Weekske congé, jippieeee

Die laatste matchen waren weer echt lachwekkend, ik had 5 matchen voor 2 wins, uiteindelijk maar 1 kunnen halen, al de rest ging tot penaltys en verliezen, of verliezen in OT, samen met de nodige rip off

Wat nog grappiger is, al de matchen daarna voor die prem lg CAM won ik bijna altijd, vaak zonder problemen, en die kunnen ook best pittig zijn, ook wel een paar verloren daarvan, maar daar had ge tenminste het gevoel dat ge ietwat kon spelen itt die rip off WL
 
Hahaha inderdaad, ik zal der voor de eerste keer niet bijzijn dit weekend

Weekske congé, jippieeee

Die laatste matchen waren weer echt lachwekkend, ik had 5 matchen voor 2 wins, uiteindelijk maar 1 kunnen halen, al de rest ging tot penaltys en verliezen, of verliezen in OT, samen met de nodige rip off

Wat nog grappiger is, al de matchen daarna voor die prem lg CAM won ik bijna altijd, vaak zonder problemen, en die kunnen ook best pittig zijn, ook wel een paar verloren daarvan, maar daar had ge tenminste het gevoel dat ge ietwat kon spelen itt die rip off WL

De average FUTter kan er geen lijn in trekken. Arcade randomness, die World Beaters nog z'n schoon FU mode ! 🤮
 
Terug
Bovenaan