Vantham Active member 29 augustus 2021 #2.441 't zit erop vrees ik, jammer dat het niet naar morgen kan gezet worden
marcel Well-known member 29 augustus 2021 #2.443 fordjah zei: Mazepin best lap boys! Klik om te vergroten... en als er niet effectief geracet wordt, gaat het zo blijven ook
fordjah zei: Mazepin best lap boys! Klik om te vergroten... en als er niet effectief geracet wordt, gaat het zo blijven ook
Tanuki_ Crew Member 29 augustus 2021 #2.445 'k Voel echt mee het publiek, zeker met de Bronze mensen...
Yogi Well-known member Crowdfunder FE Supporter 29 augustus 2021 #2.446 Tanuki_ zei: 'k Voel echt mee het publiek, zeker met de Bronze mensen... Klik om te vergroten... Goh, als ge 550 voor een gold ticket hebt betaald zou ik toch helemaal niet blij zijn
Tanuki_ zei: 'k Voel echt mee het publiek, zeker met de Bronze mensen... Klik om te vergroten... Goh, als ge 550 voor een gold ticket hebt betaald zou ik toch helemaal niet blij zijn
marcel Well-known member 29 augustus 2021 #2.447 mensen die 550€ betalen voor een raceke van anderhalf uur heb ik geen medelijden mee.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 29 augustus 2021 #2.448 Hoe lang is dat geleden dat een race niet doorgegaan is, kan me het niet herinneren?
marcel Well-known member 29 augustus 2021 #2.449 shiftyke zei: Hoe lang is dat geleden dat een race niet doorgegaan is, kan me het niet herinneren? Klik om te vergroten... maar vorig jaar, Australië. ondertussen:
shiftyke zei: Hoe lang is dat geleden dat een race niet doorgegaan is, kan me het niet herinneren? Klik om te vergroten... maar vorig jaar, Australië. ondertussen:
Tanuki_ Crew Member 29 augustus 2021 #2.450 Yogi zei: Goh, als ge 550 voor een gold ticket hebt betaald zou ik toch helemaal niet blij zijn Klik om te vergroten... Maar ge zit niet oncomfortabel in de modder en veel ervan ook niet in de regen, toch nog een pakske mottiger
Yogi zei: Goh, als ge 550 voor een gold ticket hebt betaald zou ik toch helemaal niet blij zijn Klik om te vergroten... Maar ge zit niet oncomfortabel in de modder en veel ervan ook niet in de regen, toch nog een pakske mottiger
Tuner111 Active member 29 augustus 2021 #2.451 snap voor de veiligheid.. maar dit vindt ik toch flauw...
Yogi Well-known member Crowdfunder FE Supporter 29 augustus 2021 #2.452 marcel zei: mensen die 550€ betalen voor een raceke van anderhalf uur heb ik geen medelijden mee. Klik om te vergroten... Goh, de meeste mensen in de tribunes komen wel 3 volledige dagen, maar dan nog, de race is het main event…
marcel zei: mensen die 550€ betalen voor een raceke van anderhalf uur heb ik geen medelijden mee. Klik om te vergroten... Goh, de meeste mensen in de tribunes komen wel 3 volledige dagen, maar dan nog, de race is het main event…
1 100% Active member 29 augustus 2021 #2.453 fordjah zei: Mazepin best lap boys! Klik om te vergroten... En Russell op het podium.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 29 augustus 2021 #2.454 marcel zei: maar vorig jaar, Australië. ondertussen: Klik om te vergroten... Ja door weersomstandigheden bedoelde ik uiteraard.
marcel zei: maar vorig jaar, Australië. ondertussen: Klik om te vergroten... Ja door weersomstandigheden bedoelde ik uiteraard.
Knarf Well-known member 29 augustus 2021 #2.455 Vantham zei: 't zit erop vrees ik, jammer dat het niet naar morgen kan gezet worden Klik om te vergroten... Dat is uren geleden al gezegd dat dat geen optie is. F1 doet geen races op maandag. Ook niet uitzonderlijk.
Vantham zei: 't zit erop vrees ik, jammer dat het niet naar morgen kan gezet worden Klik om te vergroten... Dat is uren geleden al gezegd dat dat geen optie is. F1 doet geen races op maandag. Ook niet uitzonderlijk.
fordjah Active member 29 augustus 2021 #2.456 Cancel de boel officieel nu maar af aub. Zodat ik officieel iets nuttig kan doen.
marcel Well-known member 29 augustus 2021 #2.459 Rub1con zei: Halve punten was al lang bekend. Minder dan 75% is altijd halve punten en dat red je niet binnen het uur in de regen Klik om te vergroten... op een droge baan ook alleen op Monza hoor
Rub1con zei: Halve punten was al lang bekend. Minder dan 75% is altijd halve punten en dat red je niet binnen het uur in de regen Klik om te vergroten... op een droge baan ook alleen op Monza hoor
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 29 augustus 2021 #2.460 fordjah zei: Lol cancel toch gewoon. Djeezes Klik om te vergroten... Voila, kan ik eindelijk aan de afwas beginnen
fordjah zei: Lol cancel toch gewoon. Djeezes Klik om te vergroten... Voila, kan ik eindelijk aan de afwas beginnen