FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet dat F1 in spa al langer ter discussie staat wegens meestal niet kostendekkend he...

Ik hoop dat we binnen 10 jaar nog daar races hebben
normaal wel hoor, de grootste problemen in Spa zijn al een tijdje verleden tijd.
Ze hebben nu toch kunnen uitbreiden voor WRX, en met de geplande aanpassingen gaat het Moto-endurance kampioenschap terug komen, normaal gezien.
De 24 uren winnen ook weer aan populariteit, en WEC zal volgende jaren ook wel een dikke hit zijn (vooral vanaf 2023)

Ze hebben inderdaad nu beslist dat ze na 18u toch nog mogen racen (dat mogen ze blijkbaar beslissen volgens de reglementen zoals DFG zegt)
Natuurlijk op voorwaarde dat de zichtbaarheid tegen dan voldoende groot is.

De regen lijkt dus effectief te stoppen wanneer Masi de race gaat afvlaggen door die onnozele 3-uur regel:
JES2RqP.png
Dat tijdstip "einde regen" op buienradar dat schuift gewoon even snel op als de tijd vooruit gaat.
Nu tot 18:30.
Daarstaks was dat nog tot 17:00 ofzo.

En de mensen die daar staan (Uren in de regen?) krijgen hun geld dus niet terug als de race 100% geannuleerd wordt?
(Want ja, 2 rondjes gereden). Of zie ik nu spoken?

allee, straks nog ff met de handdoek erover en dan zal het droog genoeg zijn zeker, circuit is bijna droog. Veiligheid is 1 ding, maar zo hard regent het naar mijn mening niet meer

allee, straks nog ff met de handdoek erover en dan zal het droog genoeg zijn zeker, circuit is bijna droog. Veiligheid is 1 ding, maar zo hard regent het naar mijn mening niet meer
Heb ook de indruk dat het een beetje belachelijk aan het worden is.
Sebiet hebben we een één uur dry-weather race op slicks.

Hoeveel was een Bronze ticket ?
Ik dacht 155 euro. Vroeger had je ook nog iron tickets. Die waren iets goedkoper maar daarmee mocht je alleen rond Stavelot komen. Daar zit je echt wel ver van alle actie af. Geen idee of die tickets nog altijd te verkrijgen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan