FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat je vanaf P2 te weinig ziet door spray en sommige bochten neem je bijna blind.
En dat is anders dan andere jaren?

Alle, ik ben geen tegenstander van veiligheid, maar in dit weer hebben ze de laatste jaren toch ook geraced? Lijkt me meer budget kwestie te zijn. Nu crashen is minder geld doN the line

Volgens Rubens Weytjens komt er nog veel regen aan.
Gaat nooit meer starten volgens mij.

Ze hadden beter gewoon gestart om 15:00.
Twintig jaar geleden was dat inderdaad gewoon geen discussie.
met al die accidenten op Radillion tegenwoordig gaan ze sowieso geen risico pakken.

Dat Pirelli eens fatsoenlijke regenbanden maakt.
Met Bridgestone hebben ze in monsoons geraced in Maleisië op een punt...
dat ligt niet aan Pirelli hoor. de moment dat het nat genoeg is voor regenbanden, legt racecontrol de race still.
en ik herinner mij dat die race in een monsoon op Maleisië ook stilgelegd werd, en er halve punten werden uitgedeeld.

dat ligt niet aan Pirelli hoor. de moment dat het nat genoeg is voor regenbanden, legt racecontrol de race still.
en ik herinner mij dat die race in een monsoon op Maleisië ook stilgelegd werd, en er halve punten werden uitgedeeld.
Dat was dan ook terecht. Was een echte monsoon.
Hier op Spa regent het niet eens zo hard.

Hebben jullie gezien wat er allemaal gebeurd is op eau rouge/raidillon enkel dit weekend alleen al?

Kan best inkomen dat men wat voorzichtiger is dan op andere circuits.

tbh, ik vind vergelijkingen met vroeger altijd zo lastig. vroeger reden we ook zonder vangrails in Monaco, en stonden de toeschouwers gewoon op de stoep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan