FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op 15min van het circuit zit, zou je eigenlijk echt moeten proberen een fiets mee te pakken.
Aant circuit/parking is het bijzonder lang aanschuiven. Vooral als de race gedaan is!
Absoluut, je gaat letterlijk bijna langer onderweg zijn dan als je te voet zou gaan. Een andere oplossing is ook verder van het circuit parkeren en het laatste stuk wandelen.

De vrijdag naar de practice gaan was dus een goede beslissing, kunnen we al die spots al eens bekijken!

We zitten heel het weekend in een vakantiehuis op 15 minuten rijden van het circuit. Dus we kunnen er zeker vroeg zijn en we hebben geen haast om terug weg te gaan savonds :D
Gebruik de zaterdag ook nog maar om een mooi plekje te zoeken. Aan de busstop vind ik het ook niet zo slecht, maar je moet dan wel zo kort mogelijk bij de busstop zien te geraken.

Om eerlijk te zijn denk ik dat je hopeloos te laat zal zijn om aan Bruxelles nog een plekje te vinden. Ook aan Les Combes zal het wel vol staan. Waarschijnlijk wel een stukje terug op de Kemmel straight, maar persoonlijk vind ik dat niet zo een geweldige plaats.
Pouhon zal je wel nog een plekje vinden. Daar is heel veel plaats en ik vind het ook wel een mooie. Het spijtigste vind ik eigenlijk dat je redelijk ver van de auto's af zit daar.

Wij zaten vroeger aan de kemmel straight omdat we met een hoop waren en tegen dat iedereen klaar was en we daar dan effectief waren was daar nog het meeste plaats. Maar can confirm, niet super aangezien er daar niet veel actie is en ze daar zo snel passeren dat ge ze bijna niet ziet. Wel een plezant sfeerke en een scherm en ge moest niet zo keihard ellebogen tussen de mensen om tot aan de kraamkes te geraken.

Aston Martin heeft aangetoond dat een "fuel cel failure" ervoor gezorgd heeft dat een te hoge hoeveelheid benzine uit de fuel cel verloren is.
De FIA erkent die failure, maar haalt aan dat dat niets verandert aan het feit dat er te weinig benzine in de wagen was, om een staal van 1 liter te kunnen nemen.

Daarom wordt de review geweigerd, en blijft de DSQ gelden.

Aston Martin heeft aangetoond dat een "fuel cel failure" ervoor gezorgd heeft dat een te hoge hoeveelheid benzine uit de fuel cel verloren is.
De FIA erkent die failure, maar haalt aan dat dat niets verandert aan het feit dat er te weinig benzine in de wagen was, om een staal van 1 liter te kunnen nemen.

Daarom wordt de review geweigerd, en blijft de DSQ gelden.
Wat een zever allemaal. het gaat toch om het racen, dan 1l benzine.
Erg sneu voor vettel dat hij zijn 2de plaats kwijt is.

Die documentaire gaat leuk zijn, maar op het einde gaat ge u gewoon nog meer afvragen over hoe het nu daadwerkelijk met hem zit. En spijtig dat ge vermoedelijk geen enkele vraag meer aan hem kan stellen, inzichten verwerven die alleen hij kan geven.

Ik ben al jaren benieuwd naar het eerste beetje échte nieuws dat we gaan krijgen.

Het is ook echt een waanzinnig mirakel dat er nog nooit beelden van hem zijn gelekt. Moet een ontzettend tight regime rond hem zijn, als ge ziet hoe weinig mensen zijn vrouw toelaat om bezoek te brengen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan