FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat is toch game-over voor die kerel hé. Ik zie geen enkel pad nog naar de F1 gaan voor hem. En terecht, er zijn betere rijders (menselijk en qua talent).

Spa zonder regen was de laatste jaren toch maar relatief saai voor F1. Is één van de circuits waar men de DRS zones een stuk korter mag maken.
Weliswaar true als kijker

(langs andere kant, na 3 seconden crash in regen en 20-30min race stil, change dat ik een anderhalfuur uitgesteld keek afgelopen weekend :) )

Gaat er iemand trouwens kijken vant jaar in Spa? Zoja welk type ticket?

Weliswaar true als kijker

(langs andere kant, na 3 seconden crash in regen en 20-30min race stil, change dat ik een anderhalfuur uitgesteld keek afgelopen weekend :) )

Gaat er iemand trouwens kijken vant jaar in Spa? Zoja welk type ticket?
Ik ga voor de eerste keer naar de F1 kijken in Spa. Iemand anders heeft de tickets besteld, 't zijn staanplaatsen, meer weet ik eigenlijk niet.
Ik kijk er alleszins zwaar naar uit.

iets dat eigenlijk een beetje onopgemerkt is gebleven door de T1-mayhem, maar Giovinazzi was na de eerste formation lap al binnen gekomen voor slicks.
die had dus eigenlijk voor de 2de start gewoon samen met Lewis op de grid moeten staan, maar dan met de juiste banden.
daar klopt bij Alfa Romeo toch ook iets niet hoor.

iets dat eigenlijk een beetje onopgemerkt is gebleven door de T1-mayhem, maar Giovinazzi was na de eerste formation lap al binnen gekomen voor slicks.
die had dus eigenlijk voor de 2de start gewoon samen met Lewis op de grid moeten staan, maar dan met de juiste banden.
daar klopt bij Alfa Romeo toch ook iets niet hoor.
Ah inderdaad.
Wat heeft die dan in de pit gedaan?

Ah inderdaad.
Wat heeft die dan in de pit gedaan?
Tijdens de rode vlag zijn ze terug naar intermediates gegaan dacht ik. Hij zal in zijn eerste rondje hebben gevoeld dat de baan nog te nat lag voor slicks vermoed ik dan.

Vervolgens hebben eigenlijk alle teams onderschat hoe snel de baan opdroogde tijdens de rode vlag.

Mercedes had ook nog het probleem dat zij de eerste pitbox zijn. Dus als Hamilton was binnengekomen was hij mogelijks nog altijd als laatste eruit gekomen. Zal ook wel hebben meegespeeld vermoed ik.

Mercedes had ook nog het probleem dat zij de eerste pitbox zijn. Dus als Hamilton was binnengekomen was hij mogelijks nog altijd als laatste eruit gekomen. Zal ook wel hebben meegespeeld vermoed ik.
Idd, die kans bestond erin als iedereen vlak achter elkaar de pits binnen kwam. Maar de realiteit was dat er achter Latifi een groot gat zat, zodat hij als 6e had kunnen aansluiten.

niet per se he. hij zal dan wel voor een deel van het veld moeten wachten hebben, maar die zullen dan op hem moeten wachten hebben als hij buiten reed

Ik ga voor de eerste keer naar de F1 kijken in Spa. Iemand anders heeft de tickets besteld, 't zijn staanplaatsen, meer weet ik eigenlijk niet.
Ik kijk er alleszins zwaar naar uit.
Hier ook voor de eerste keer F1 gaan kijken! Staanplaatsen zijn bronze tickets.
Wij gaan de vrijdag op verkenning tijdens de free practice, zaterdag chill dagje in ons vakantiehuis en natuurlijk de qualifying meepikken. En dan zondag D Day! Als er nog tips zijn, ik hoor het graag!

Bronze tickets... beste plaats vind ik persoonlijk Bruxelles. Daar ben je het dichtst bij de auto's en is de snelheid niet zo hoog zodat je ze goed kan bewonderen.
Zie je graag inhaalacties moet je op het einde van het rechte stuk gaan staan, net voor Les Combes.
Zie je de wagens graag op de limiet rijden moet je aan Pouhon zijn.

Wat vooral belangrijk is, is zondag er goed op tijd bij zijn. De heel goede plekken zijn schaars. Aan Pouhon is veel plaats, maar aan die andere 2 is er heel wat minder.

In elk geval, amuseert u :)

Hier ook voor de eerste keer F1 gaan kijken! Staanplaatsen zijn bronze tickets.
Wij gaan de vrijdag op verkenning tijdens de free practice, zaterdag chill dagje in ons vakantiehuis en natuurlijk de qualifying meepikken. En dan zondag D Day! Als er nog tips zijn, ik hoor het graag!
1 Regel: OP TIJD GAAN! & u niet ergeren aan het verkeer terug.
De straatjes van Spa met alle velden / parkeerplaatsen zijn heel stom en vaak sta je lang in de files. Ook met terug geraken op de autostrade.

Bronze tickets... beste plaats vind ik persoonlijk Bruxelles. Daar ben je het dichtst bij de auto's en is de snelheid niet zo hoog zodat je ze goed kan bewonderen.
Zie je graag inhaalacties moet je op het einde van het rechte stuk gaan staan, net voor Les Combes.
Zie je de wagens graag op de limiet rijden moet je aan Pouhon zijn.

Wat vooral belangrijk is, is zondag er goed op tijd bij zijn. De heel goede plekken zijn schaars. Aan Pouhon is veel plaats, maar aan die andere 2 is er heel wat minder.

In elk geval, amuseert u :)
De vrijdag naar de practice gaan was dus een goede beslissing, kunnen we al die spots al eens bekijken!
1 Regel: OP TIJD GAAN! & u niet ergeren aan het verkeer terug.
De straatjes van Spa met alle velden / parkeerplaatsen zijn heel stom en vaak sta je lang in de files. Ook met terug geraken op de autostrade.
We zitten heel het weekend in een vakantiehuis op 15 minuten rijden van het circuit. Dus we kunnen er zeker vroeg zijn en we hebben geen haast om terug weg te gaan savonds :D
Via welke site kopen jullie tickets aan? Zie dat ook wel zitten eigenlijk voor eens te gaan.
spagrandprix.com komen de mijne van.

Lord Mahaveer heeft blijkbaar voor Sauber getest :rofl:

Vn1c8bb.jpg

De vrijdag naar de practice gaan was dus een goede beslissing, kunnen we al die spots al eens bekijken!

We zitten heel het weekend in een vakantiehuis op 15 minuten rijden van het circuit. Dus we kunnen er zeker vroeg zijn en we hebben geen haast om terug weg te gaan savonds :D

spagrandprix.com komen de mijne van.
15 minuten :D good joke :D

Dat is na F1 waarschijnlijk zo'n 2u...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan