FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ze daar 5 uur over moeten nadenken....

En Russel eindelijk punten voor Williams, maar dan nog zit zijn teammaat er toch voor.

Leuke race toch wel, behalve voor Max fans.
De commentaar voor de rode vlag was wel verschrikkelijk, blij dat het daarna heel wat beter was met Nico. Verbaast me ook steeds hoe hij altijd zoveel lof heeft voor Lewis ondanks hun verleden. Hij blijft heel professioneel.

Horner mag wel eens gaan stoppen met z'n gebleit. Van iemand in die functie verwacht ge toch net iets meer dan te insinueren dat Bottas expres heeft gezorgd dat die 2 Red Bulls eruit lagen.

Horner mag wel eens gaan stoppen met z'n gebleit. Van iemand in die functie verwacht ge toch net iets meer dan te insinueren dat Bottas expres heeft gezorgd dat die 2 Red Bulls eruit lagen.

Zowel bij de teams zelf als bij de supporters, is die hele Mercedes - Red Bull rivaliteit naar een ongezien niveau van kinderachtigheid gegaan.
Ik kan mij niet herinneren dat het ooit zo zuur geweest is, lijkt wel op de laatste presidentsverkiezingen in de VS.

Zowel bij de teams zelf als bij de supporters, is die hele Mercedes - Red Bull rivaliteit naar een ongezien niveau van kinderachtigheid gegaan.
Ik kan mij niet herinneren dat het ooit zo zuur geweest is, lijkt wel op de laatste presidentsverkiezingen in de VS.
Ik geloof echt dat dat Hamilton net drijft om nog harder te pushen en nog beter te rijden.

Bwah, ik vind nu echt niet dat hij hier veel verkeerd zegt. Hij insinueert toch echt nergens dat Bottas dit met opzet heeft gedaan?

Het is toch echt wel gewoon zuur dat jouw grootste concurrent met 1 actie jouw 2 rijders er quasi uit kegelt. En uiteraard is dat per ongeluk, maar het is wel effectief zo dat Bottas op deze manier Lewis een grote dienst heeft bewezen in de strijd om de titel.

Misschien eens die zever sites niet lezen?

Wat Horner gisteren in een interview zei is dat door het gepruts van Bottas de race over was voor de 2 RBR wagens.
Dat sommige sites daar weer een belachelijke clickbait artikel overschrijven, tja.

Max toch wel een sterke 1e helft. Zonder pech stond die comfortabel aan de leiding. Veel punten kwijt door Baku/Silverstone/Hungaroring.

2e helft is voor Lewis, de PU upgrade sinds Silverstone gaat de doorslag geven voor de titel. (Spa, Monza etc)

Laatst bewerkt:
Misschien eens die zever sites niet lezen?

Wat Horner gisteren in een interview zei is dat door het gepruts van Bottas de race over was voor de 2 RBR wagens.
Dat sommige sites daar weer een belachelijke clickbait artikel overschrijven, tja.

Max toch wel een sterke 1e helft. Zonder pech stond die comfortabel aan de leiding. Veel punten kwijt door Baku/Silverstone/Hungaroring.

2e helft is voor Lewis, de PU upgrade sinds Silverstone gaat de doorslag geven voor de titel. (Spa, Monza etc)
Er is toch geen PU upgrade mogelijk? elke PU moet dezelfde specificatie zijn dit jaar gezien die voor de seizoensstart gehomologeerd waren.
Was enkel aero dacht ik

Er is toch geen PU upgrade mogelijk? elke PU moet dezelfde specificatie zijn dit jaar gezien die voor de seizoensstart gehomologeerd waren.
Was enkel aero dacht ik

Honda heeft ook pas de 'trillingen' kunnen fixen waardoor hun PU bijna 15pk meer levert. Daarmee dat RBR zo dominant was tijdens een paar races voor Silverstone.

Mercedes kwam met een upgrade bij Silverstone en het is duidelijk dat dit niet enkel aero was.

Je mag aan de betrouwbaarheid van de PU werken.

Hij insinueert niet dat Bottas dat expres heeft gedaan. Hij stelt gewoon vast dat het weer door een Mercedes was dat hun 2 wagens (net als een hele hoop andere wagens) niet meer bruikbaar waren.
En het was wel echt een rookie fout van Bottas, iedereen kon zien aankomen dat je daar uw wielen ging blokkeren als je te hard ging remmen. Dat was echt net een rookie-race in iracing...

Ik heb die actie van Russell nog eens goed bekeken, en dat was eigenlijk wel heel goed gezien: omdat ie in zijn box aan het einde van de pitstraat stond gewoon als eerste wegrijden, en daarna zijn positie terug innemen. Als ie dat niet zo had gedaan had ie moeten wachten op het hele veld en was ie als laatste moeten uitrijden, omdat de rij tot naast de Williams box stond. Geen idee of het met voorbedachte rade was, of gewoon een opportunistische poging om iedereen in te halen die uiteindelijk nog goed uitdraait.

Gasly heeft bij dat incident met Mazepin trouwens instant karma gekregen, want Alpha Tauri deed ook een unsafe release (tegenover Verstappen dan nog, Helmut Marko zou content geweest zijn moesten die gebotst hebben), maar kon niet naar links en stond zo vast achter Mazepin.

Red Bull heeft strategisch ook wel fout gegokt gisteren. Ik snap wel dat zo op die moment zelf Hamilton proberen te coveren. Maar toen dat gebeurde zat die voor Gasly, en als je ziet waar Gasly dan verder in de race was... Dan had buiten blijven misschien wel de betere keuze geweest. Je had Hamilton niet voorgebleven, maar Hamilton had nog wel eens voorbij Max moeten gaan. De kans is ook groot dat Verstappen dan wél voor de Williamsen zou zijn geëindigd.

Echt waar... Ik vind Ticktum al een hele tijd de meest irritante kerel in motorsport, maar nu doet hij er nog een schepje bovenop. Hoe immatuur is die gast? Hij is een Williams junior en zal dus wel zitten azen op Russell zijn plek, maar nu heeft hij tijdens een stream openlijk Latifi te kakken gezet. Niet dat ik een Latifi fan ben, maar verstandig kun je zulk gedrag toch niet noemen.
Hij zat te zingen "doo bee doo bee doo, Latifi is poo", en als iemand in zijn chat hem er op aan sprak dat Latifi wel in F1 zit en Ticktum slechts in F2, heeft hij die geband uit zijn chat na enkele verwijten.

Klopt idd. Ticktum is wat mij de meest onvolwassen, nutteloze gast in motorsport. Mag hopen dat dit uitgebreid in de media komt en dat Williams hem per direct uit het team gooit. Dit is gewoon weer het zoveelste debiele gedoe van Dicktum, zal wrs ook salty geweest zijn omdat Williams verder wil gaan met Latifi. In ieder geval is Dicktum zo goed niet ook eerlijk gezegd.

Ticktum heeft snelheid, maar is inderdaad een eikeltje. Heeft ooit eens een andere rijder van de baan gereden onder SC omdat hij boos was.

Goeie recap van wat voor persoon hij is:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan