Viel mij ook al op.nee, Hungaroring
hebben ze nu echt een geluidje van juichend publiek toegevoegd in F1?
Maar het artificiële past wel bij de sport tegenwoordig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel mij ook al op.nee, Hungaroring
hebben ze nu echt een geluidje van juichend publiek toegevoegd in F1?
Gewisseld in welke zin?Wrm geen Sky commentaar eigenlijk? Is dat permanent?
Edit: ah blijkbaar gewisseld
new to the sport?De acties tijdens de race ook niet.
Echt, wat een grap.
Ik denk niet dat de f1 ooit in zulk een tempo zijn fans aan het verliezen is.
Wel, ik heb een mooie race gezien, met veel meer actie dan normaal op dit circuit en met een verrassende winnaar, als de F1 daarmee kijkers verliest, dan zijn deze mensen die afhaken geen groot verlies.De acties tijdens de race ook niet.
Echt, wat een grap.
Leg uit?De acties tijdens de race ook niet.
Echt, wat een grap.
Ergens tijdens de rode vlag zijn ze terug overgeschakeld naar Sky commentaar.Gewisseld in welke zin?
Alonso blijft Alonso hé. Een bitch (maar in dit scenario een goeie bitchJammer, maar wat een baas, Hamilton zo lang op houden.
).
Is toch in het algemeen de laatste jaren zo?Leg uit?

After the race it was checked on car number 05 whether a 1.0 litre sample of fuel could be taken from the car. It was possible to take only a 0.3 litre sample following the procedures layed out in Article 6.6.4 of the 2021 Formula One Technical Regulations. Therefore I am referring this matter to the stewards for their consideration, as this is not in compliance with Article 6.6.2 of the 2021 Formula One Technical Regulations.
Kunnen ze nog meer punten geven aan Ham. tjongeWellicht DSQ voor Vettel![]()
Tis natuurlijk Hamilton zijn schuld dat er 0.7l te weinig inzit!Kunnen ze nog meer punten geven aan Ham. tjonge

Het ligt aan zijn huidskleurTis natuurlijk Hamilton zijn schuld dat er 0.7l te weinig inzit!![]()

Nu nog een DSQ voor Ocon?Wellicht DSQ voor Vettel![]()
Ja vaak is het door de aanhoudende dominantie en/dus gebrek aan spanning dat mensen stoppen met kijken toch? Maar om te zeggen dat F1 nog nooit aan zo'n tempo fans is verloren, na DEZE race.. Snap ik toch niet goed. Ik ben zelf na een pauze van 10 jaar terug beginnen kijken dit jaar (ja door DTSIs toch in het algemeen de laatste jaren zo?
Van de 20 mensen die ik IRL ken die F1 keken, kijken er slechts nog een paar een aantal races. (Komt uiteraard voornamelijk door de Merc dominantie)
Deze race was wel plezant voor de neutrale supporter.
Ik vond het maar belachelijk dat een oude zak als Alonso terug naar F1 kwam, maar vandaag mijn ongelijk gekregen. Hij kan nog steeds goed racen.
) en het is toch een leuk en spannend seizoen en een plezante race? Wat is dan de grap? De straffen? De tactieken? De coureurs zelf? (Ik weet dat jij niet OP was maar daarom vroeg ik dus leg uit)Als Perez nu al een grid penalty krijgt voor een nieuwe PU, is dat niet Bottas zijn fout he.Het ligt aan zijn huidskleur
Perez wrslk 10 grid penalty voor nieuwe motor door crash van vandaag. Next level tactics van Bottas . Max en Perez eraf rijden en zelf maar 5 grid penalty krijgen. Perfecte teammate.