N nokeyboard Well-known member 1 augustus 2021 #2.161 fordjah zei: #77 Valtteri Bottas Mercedes Are you sure you want to vote for this driver? You cannot change your vote once you have voted. Klik om te vergroten... Hij doet het toch maar. Mercedes en Lewis winnen toch kostbare punten. GG WP
fordjah zei: #77 Valtteri Bottas Mercedes Are you sure you want to vote for this driver? You cannot change your vote once you have voted. Klik om te vergroten... Hij doet het toch maar. Mercedes en Lewis winnen toch kostbare punten. GG WP
Areknia Member 1 augustus 2021 #2.167 5 grid penalty voor Bottas, mooi Hamilton al gans de race aan het wenen hij zal er Alonso nog afrijden, ah ale nu toch voorbij
5 grid penalty voor Bottas, mooi Hamilton al gans de race aan het wenen hij zal er Alonso nog afrijden, ah ale nu toch voorbij
Solleke89 Well-known member 1 augustus 2021 #2.168 Jammer, maar wat een baas, Hamilton zo lang op houden.
marcel Well-known member 1 augustus 2021 #2.169 nokeyboard zei: At that speed its so dangerous. Silverstone? Klik om te vergroten... nee, Hungaroring hebben ze nu echt een geluidje van juichend publiek toegevoegd in F1?
nokeyboard zei: At that speed its so dangerous. Silverstone? Klik om te vergroten... nee, Hungaroring hebben ze nu echt een geluidje van juichend publiek toegevoegd in F1?
StruikGewas Well-known member 1 augustus 2021 #2.170 En nu sainz zo hard ham blocken dat Alonso terugkomt
StruikGewas Well-known member 1 augustus 2021 #2.171 StruikGewas zei: En nu sainz zo hard ham blocken dat Alonso terugkomt Klik om te vergroten... Nevermind
StruikGewas zei: En nu sainz zo hard ham blocken dat Alonso terugkomt Klik om te vergroten... Nevermind
Solleke89 Well-known member 1 augustus 2021 #2.172 Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen
N nokeyboard Well-known member 1 augustus 2021 #2.173 Russell die voor Verstappen eindigt in een Williams Maar Bottas doet vandaag toch beter voor het team. Moeilijke keuze voor Toto.
Russell die voor Verstappen eindigt in een Williams Maar Bottas doet vandaag toch beter voor het team. Moeilijke keuze voor Toto.
marcel Well-known member 1 augustus 2021 #2.174 Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten...
Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten...
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 1 augustus 2021 #2.175 Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten... Zijt gij toevallig uwe weg kwijt geraakt van de HLN reactie pagina? FFS.
Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten... Zijt gij toevallig uwe weg kwijt geraakt van de HLN reactie pagina? FFS.
StruikGewas Well-known member 1 augustus 2021 #2.176 Wel mooi voor Ocon en Alpine. Niet gedacht dat ze dit seizoen een race zoude winnen.
Wolfken Well-known member Crowdfunder FE 1 augustus 2021 #2.177 Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten... Bah, ga terug voetbal kijken. Ik haal er dit bericht uit, maar wat ik hier gelezen heb tijdens de duur van de wedstrijd is niet hoogstaand.
Solleke89 zei: Jammer, Sainz had niet moeten opzijgaan, laat Hamilton er maar op crashen Klik om te vergroten... Bah, ga terug voetbal kijken. Ik haal er dit bericht uit, maar wat ik hier gelezen heb tijdens de duur van de wedstrijd is niet hoogstaand.
1 100% Active member 1 augustus 2021 #2.180 Wolfken zei: Bah, ga terug voetbal kijken. Ik haal er dit bericht uit, maar wat ik hier gelezen heb tijdens de duur van de wedstrijd is niet hoogstaand. Klik om te vergroten... De acties tijdens de race ook niet. Echt, wat een grap. Ik denk niet dat de f1 ooit in zulk een tempo zijn fans aan het verliezen is.
Wolfken zei: Bah, ga terug voetbal kijken. Ik haal er dit bericht uit, maar wat ik hier gelezen heb tijdens de duur van de wedstrijd is niet hoogstaand. Klik om te vergroten... De acties tijdens de race ook niet. Echt, wat een grap. Ik denk niet dat de f1 ooit in zulk een tempo zijn fans aan het verliezen is.