FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken er niet veel van en was niet echt aan het opletten, maaar waarom ging Hamilton pas een ronde later wisselen?
Omdat Toto dacht ja: “al die complottheorieen rond Bottas zijn crash, kom we smoren dat in de kiem en we laten Hammy laatste starten”

omdat je geen contact mag hebben tussen pits en wagen tijdens een formatieronde. Hamilton kan goed rijden, maar rekent voor strategie 100% op zijn team.

Alfa Romeo maakt toch veel fouten.

Gio pit voor mediums nog in de eerste ronde, krijgt dan weer inters tijdens de rode vlag, pit dan weer opnieuw na de formatie. Had eigenlijk aan de leiding moeten staan.
Raikonnen unsafe release.

dat snap ik toch weer niet.
Gio rijdt te snel in de pits, wint niks, hindert niemand: 10s stop & go (tijdverlies bijna een halve minuut)
Raikkonen doet een unsafe release, knalt op een andere wagen: 10s penalty.
ja: het is zijn team dat de unsafe release doet, maar 't is dan ook het team dat de penalty krijgt.

Gio rijdt te snel in de pits, wint niks, hindert niemand: 10s stop & go (tijdverlies bijna een halve minuut)
ja: het is zijn team dat de unsafe release doet, maar 't is dan ook het team dat de penalty krijgt.

Moet je er eens uw rechtstreekse rivaal afrijden... :unsure:

Vind ik ook een vreemde beslissing.

Ik veronderstel dat Hamilton iedereen gaat voorbijsteken en dat Verstappen blij mag zijn als die top 10 haalt?

218393443_10227491430498545_2493108261843316842_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan