FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer vr Max natuurlijk. Hij had natuurlijk deze altijd moeten binnenhalen. Voor de oranje fans ben ik blij, misschien al een voorproefje vr deze zomer!

Normaal stop de race als ze over 2u zitten? of is dat niet meer?
Bij rode vlag situatie is er een uitzondering.

"The only exception is if the race is halted by a Red flag in which case the total time including the red flag stoppage must not exceed 4 hours (since 2012), and the total time excluding the red flag stoppage may not exceed 2 hours."

Ik zie Vettel z'n podium niet houden eerlijk gezegd. Die Alpha Tauri is sowieso sneller.
Ale ja, 't is redelijk onvoorspelbaar nu.

En dan wint Max want die was eerste aan de lijn? :unsure:
Ze hebben twee rondes doorgereden na de crash van Verstappen, en verstappen was nog niet over de lijn, dus zelfs als ze de race nu definitief afvlaggen, is Max zijn eerste plaats sowieso kwijt.
Allez, binnen 10 minuten een herstart.

Sukkelaar, niemand heeft deze klapband bij Max gewild.
Fia member through a secret radio: Verstappen cannot become World Champion, that is bad for business! What shall I do?
Boss: Push the secret button!
Fia member: OK! (Pushes the secret button)

BAM verstappen crashes!
Boss: Thanks problem solved! Now let us restart so Hamilton can steal spot I!

Man man...

Pirelli zal het mogen uitleggen.
Ik vraag me eigenlijk af wiens verantwoordelijkheid het is?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Pirelli een garantie geeft hoeveel ronden er zeker gereden kunnen worden op een band.

Indien het gewoon slijtage zou zijn en geen defect van de band, dan zou ik veronderstellen dat het team (eventueel overleg met rijder) kiest wanneer ze een pitstop maken?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Pirelli een garantie geeft hoeveel ronden er zeker gereden kunnen worden op een band.

Indien het gewoon slijtage zou zijn en geen defect van de band, dan zou ik veronderstellen dat het team (eventueel overleg met rijder) kiest wanneer ze een pitstop maken?
Maar Pirelli geeft elk raceweekend een sheet af met de beste pitstop strategie. En daar hadden ze blijkbaar aangegeven dat je met een harde band toch ongeveer 40 ronden kan rijden. Dus ja, dan ga je er alsnog vanuit dat je die 40 ronden kunt halen. Max zat nu aan 32.

Uiteraard een comment in een moment van grote teleurstelling

Hoort erbij maar het is toch wel heel jammer voor RBR en ze verliezen mogelijks nog 1e plaats, go Checo
Als je dan zo een RB fan bent zou je moeten blij zijn dat Perez nog voor de renstal kan winnen nu. Bij mechanische sporten gebeuren nu eenmaal zaken waar de piloot/renstal niets kan aan doen.

Ja maar er was blijkbaar geen voorteken dat ze aan het slijten waren. De band begaf het plots gewoon.

Lijkt me ook het veiligst

Waarom geen pitwindow geven waarin ze moeten pitten?
In de MotoGp ook ooit gedaan in Australië vanwge nieuw asfalt,Marquez toen zwarte vlag gekregen omdat hij ronde te lang door reed.

Waarom Latifi nu nog een S/G penalty geven? Dat doen ze zo laat in de race normaal al niet als het gewoon racen is, nu kunnen ze hem even goed aan de kant houden...

En :laugh: voor Mercedes die Bottas informeert over de FL. Gaat hem veel goed doen, in P13

Als je dan zo een RB fan bent zou je moeten blij zijn dat Perez nog voor de renstal kan winnen nu. Bij mechanische sporten gebeuren nu eenmaal zaken waar de piloot/renstal niets kan aan doen.

Tuurlijk en ik zeg toch hoort erbij... maar ook al hoort het erbij mag je toch teleurgesteld zijn.

Ja hij kan winnen maar wat een deuk in zowel de constructor als driver championship, ze hadden 1 & 2.

Herstart fun to watch natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan